וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבאי: "אשמח אם הרצוג ימשיך להיות יו"ר האופוזיציה אם אבחר"

6.7.2017 / 8:22

השר לשעבר, שמתמודד כעת על תפקיד יו"ר המפלגה נגד פרץ, אמר כי ישמח שהרצוג ימשיך בתפקידו. גבאי עצמו לא יכול למלא את התפקיד מאחר שאינו חבר כנסת. "זה לא תפקיד לסחור בו וההוגנות מחייבת שהרצוג ימשיך בתפקידו"

צילום: שלומי גבאי, ניב אהרונסון ושי מכלוף, עריכה: ניר חן ויוסי אלטר

המועמד לראשות מפלגת העבודה, השר לשעבר אבי גבאי, אמר היום (רביעי) כי הציע ליו"ר המכהן, יצחק הרצוג, להישאר בתפקיד יו"ר האופוזיציה אם ייבחר לתפקיד. גבאי עצמו לא יכול לכהן בתפקיד מאחר שאינו חבר כנסת. "תפקיד יו"ר האופוזיציה הוא לא מטבע לסחור בו", אמר גבאי. "יצחק הרצוג נבחר והביא 24 מנדטים ואין חובה להחליף אותו. להיפך, ההוגנות והענייניות מחייבים שימשיך בתפקיד ואשמח אם יסכים לכך".

גבאי אמר: "מתחילת הדרך הבטחתי לציבור ענייניות והוגנות. אני לא עושה דילים של השיטות הישנות שהביאו את העבודה לאופוזיציה. אני עושה פוליטיקה שונה וקורא לכולם להצטרף אליי. אצלי, ההבטחה היחידה היא להצטרף להחלפת הממשלה בראשות נתניהו. לשם כך, מיד לאחר הפריימריז נחזק את העבודה האופוזיציונית בכנסת אבל לצידה נפתח בקמפיין להבאת קהלים חדשים למפלגה. נהיה בכל מקום שבו ניתן לשכנע ופחות אצל המשוכנעים".

אבי גבאי בנאום מטה מפלגת העבודה 4.7.2017. ניב אהרונסון
גבאי בנאום העלייה לסיבוב השני בפריימריז, השבוע/ניב אהרונסון

אתמול הגיעו גבאי ויריבו, חבר הכנסת עמיר פרץ, לביתו של יו"ר המפלגה המודח בתל אביב, כדי לבקש את תמיכתו בסיבוב השני בבחירות לראשות המפלגה שיתקיימו בשבוע הבא. היום צפוי הרצוג לכנס את ראשי המטות שלו לפגישת תיאום ועדכון, בו יעדכן את תומכיו לאחר פגישותיו עם גבאי ופרץ.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
עמיר פרץ ויצחק הרצוג בסיום פגישתם 5 ביוני 2017. ראובן קסטרו
הרצוג ופרץ/ראובן קסטרו

אתמול הודיע יושב ראש ההסתדרות אבי ניסנקורן על תמיכה בפרץ, לאחר שעמד מאחוריו בצורה שקטה בסיבוב ההצבעה הראשונה. "עמיר מייצג את מה שמפלגת העבודה זקוקה לו היום, אמר ניסנקורן במסיבת עיתונאים בבית מפלגת העבודה בתל אביב, "הדרך שלו מאחדת את העם, ואני מאמין ביכולת שלו להביא ציבורים נוספים למפלגה".

את החיבור בין ניסנקורן לפרץ קידם ח"כ איציק שמולי, המקורב לשניים, עוד בתקופת הבחירות להסתדרות, שבה ניצח ניסנקורן את ח"כ שלי יחימוביץ'. פרץ כיהן בעבר אף הוא כיו"ר ההסתדרות, עד לבחירתו כיו"ר העבודה ב-2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully