וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק הביע תמיכה בגבאי: "יוביל מהפך במדינה - נתניהו כבר פוחד"

5.7.2017 / 16:21

ראש הממשלה לשעבר פרסם סרטון תמיכה בשר לשעבר לראשות מפלגת העבודה, וטען כי פרץ, יריבו, "שייך לעשות הקודם". לדבריו, "אבי גבאי יוביל מהפך בעבודה - ויכול להוביל מהפך במדינה"

עריכה: יאיר דניאל

ראש הממשלה ויו"ר מפלגת העבודה לשעבר, אהוד ברק, הביע היום (רביעי) תמיכה בשר לשעבר אבי גבאי לראשות מפלגת העבודה. "עמיר פרץ שייך לעשור הקודם - אבי גבאי שייך לעשור הבא", אמר ברק בסרטון שפרסם בפייסבוק שלו. "אבי גבאי יוביל מהפך בעבודה, ויכול להוביל מהפך במדינה. כן, מהפך. שמעתם טוב. מהפך".

בהמשך, אמר ברק: "נכון, גבאי צריך עוד טיפה ניסיון כדי לשכנע ישראלים מודאגים שהוא יכול להוביל אותם. יש בו משהו חדש, טרי, מרענן, קסם של משהו אחר. גבאי הוא פוליטיקה אחרת. לא צריך ג'ל בשיער או טלפרומטר, פשוט תהיה אתה. נכון, גבאי לא היה איתי ועם אריק בנגמ"ש, גם לא ראה את הבריטים בירושלים עם אימא שלו - הוא רק לקח אותה לקלפי להצביע לראשונה בחייה העבודה. הוא ייקח לשם עוד רבים רבים. ביבי החל לפחד מהיום. בצדק. האמינו לי, אני מכיר אותו בכל המצבים".

אבי גבאי בנאום מטה מפלגת העבודה 4.7.2017. ניב אהרונסון
גבאי בנאומו אמש/ניב אהרונסון

ברק, שנוקט קו תקיף במיוחד נגד ראש הממשלה נתניהו בחודשים האחרונים, הגביר באחרונה את פעילותו הפוליטית ואף יצא מגבולות הטוויטר והפייסבוק, בשורת הופעות פומביות וחוגי בית. ברק לא הצביע בבחירות אתמול, משום שהוא שוהה בחו"ל, אך פרסם את הסרטון ממקום שהותו בארצות הברית.

התמיכה של ברק מגיעה על רקע החיזורים של גבאי ופרץ אחרי היו"ר המודח של מפלגת העבודה, יצחק הרצוג. מוקדם יותר היום פרץ הודיע על תמיכה של יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן וח"כ מרב מיכאלי, אך זו הייתה צפויה למדי. גורם מפתח אחר שצפוי להודיע על תמיכה בגבאי היא ח"כ שלי יחימוביץ', שמתנגדת לציר ולשיתוף הפעולה בין פרץ לניסנקורן, שהוביל לתבוסתה בבחירות האחרונות להסתדרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אהוד ברק בארוע שבתרבות בהבימה 3 ביוני  2017. שיר אלבוך, מערכת וואלה! NEWS
נוקט קו תקיף נגד נתניהו. ברק/מערכת וואלה! NEWS, שיר אלבוך

הרצוג ימסור התייחסות ראשונה לתוצאות הבחירות אחר הצהריים. על פי ההערכה, הוא לא צפוי עדיין להודיע על תמיכה באף אחד מהמועמדים, שכן הוא ממתין לכנס את פעיליו הבולטים וראשי המטות שלו מחר.

יו"ר התנועה ציפי לבני נפגשה היום עם הרצוג וגם עם גבאי, והיא צפויה להיפגש בהמשך הערב גם עם פרץ. לבני אמרה היום כי היא ממשיכה לקדם את תוכניתה להקמת גוש מרכז שמאל וכי היא "מקווה שכל מי שמנהיג היום בישראל ייצטרף לתפיסה הזו, כדי שנוכל להכריע, גם אם יש בינינו מחלוקות, בנושא שנישאר פתוח 50 שנה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully