וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כאבים, מצוקה וצלקות": תביעת הענק של אמיר פרישר גוטמן נגד איכילוב

4.7.2017 / 19:01

הזמר והשחקן תבע את בית החולים על סך יותר משני מיליון שקלים בעקבות אבחונו השגוי כחולה בסרטן סופני, מה שהוביל לארבעה טיפולי כימותרפיה שהותירו בו נזקים בלתי הפיכים. "הטיפול הרשלני עבר כחוט השני מהביופסיה ועד להעלמת נתונים והסתרתם"

ניר פקין

(אמיר פרישר גוטמן חוגג יום הולדת 41 לאחר סיום הפרשה, אפריל)

הזמר והשחקן אמיר פרישר גוטמן הגיש היום (שלישי) כתב תביעה על סך יותר משני מיליון שקלים נגד בית החולים איכילוב, לאחר שאובחן כחולה בלימפומה מסוג T-cell בטעות – ועבר ארבעה טיפולי כימותרפיה מאחר שהיה לכאורה חולה סופני. לפי כתב התביעה, סך כל נכויותיו הפיזיות בעקבות השתלשלות האירועים עומד על 54% לצמיתות, נכויותיו הנפשיות על 30% לצמיתות ונכויותיו העצביות על 30% לצמיתות.

"בעקבות מסכת התנהלות רשלנית ופזיזה אובחן התובע כמי שחולה בסרטן אגרסיבי ומתקדם לכאורה מסוג T-cell lymphoma, כאשר בפועל לא מיניי ולא מקצתיי: התובע לא לקה כלל במחלה זו, ברם בשל התנהלות הנתבע 1 (בית החולים, ג"ג), הוא אובחן כמי שחולה במחלה קשה זו, והוא נאלץ לעבור במשך ארבעה חודשים טיפולי כימותרפיה קשים, אשר הותירו בגופו ובנפשו נזקים קשים ובלתי הפיכים", נכתב בכתב התביעה.

ההמתנה לחיים.
פרישר גוטמן במהלך תקופת הטיפולים הכימותרפיים
חתונה מירב פלדמן. ניר פקין
פרישר גוטמן ובן זוגו ינאי, לאחר תהליך ההחלמה/ניר פקין

"למרבה הצער, הטיפול הרשלני שניתן לתובע, עבר כחוט השני החל מאופן נטילת דגימות הביופסיה, רמת השימור של הרקמות, פענוח הדגימות הרשלני, העדר אבחון תת הסוג של הלימפומה, ועד להעלמת והסתרת נתונים אשר עם קבלתם אין ספק כי היה על הנתבע לעצור ולשקול מחדש את אופן הטיפול המומלץ לתובע".

בהמשך התביעה נכתב כי "כתוצאה מהטיפול הרשלני שניתן לתובע, סבל התובע ועודנו סובל עד היום מכאבים, הגבלות בתפקוד, מצוקה נפשית, צלקות מכוערות ומכאיבות אשר משליכות על תפקודו".

אמיר פיי גוטמן. ראובן שניידר,
פרישר גוטמן, 2013/ראובן שניידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully