וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על "המפלצת הימית", בריטני בפארק: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

3.7.2017 / 14:00

שיפוצניקים שעבדו בבסיס צבאי גנבו נשקים, חופי הרצליה נסגרו בגלל הזרמת ביוב, רה"מ מבקר על נושאת מסוקים אמריקאית שעוגנת בחיפה, קובי פרץ מבקש חנינה, בריטני ספירס בהופעה לוהטת ולמה לא מאפשרים לנערה להשתתף בתחרות קריקט במכביה?

צילום: שי מכלוף, בני בן סימון, שלומי גבאי, מאצ'י הוף, יותם רונן, רויטרס עריכת וידאו: אביב אירגז

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:

33 נשקים מסוג M16 נגנבו מנשקיית בסיס חטיבת גבעתי שבשדה תימן בחודש מאי האחרון. יניר יגנה, כתב וואלה! NEWS בדרום דווח מבית המשפט המחוזי בבאר שבע שם נערכה היום הארכת מעצר לחשודים, שיפוצניקים שעבדו בבסיס.

שני צעירים נורו למוות באמצע מסיבה בבית עבריין בנתניה בחודש פברואר השנה. אור רביד כתב וואלה! NEWS בדרום פגש היום את משפחות הקורבנות התוהות מדוע הרוצח עדיין לא נמצא.

תושבי הרצליה לא יכולים למצוא מפלט מפני החום בכבד בחופי הרחצה בעיר משום שחלקם נסגרו בגלל זרימת ביוב לים. אור רביד שב ודווח על הסיבה ועל משך הזמן שהחופים אמורים להישאר סגורים.

נושאת המסוקים האמריקנית עוגנת בחיפה, גם רה"מ בנימין נתניהו מגיע היום להתרשם. אלי אשכנזי, כתב וואלה! NEWS דווח.

ראש ממשלת הודו נרנדה מודי יגיע מחר לביקור ראשון היסטורי בישראל, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS אורן נהרי עם כל מה שחשוב לדעת על המדינה הענקית מהמזרח.

הזמר קובי פרץ הגיש היום בקשת חנינה לנשיא המדינה לאחר שבשבוע שעבר נקבע כי ירצה שנה וחצי מאסר במקום שנתיים. גלי גינת , כתבת המשפט של וואלה! NEWS עם הפרטים.

בשורה רעה לתושבי קריית גת- כ-450 עובדים מהמפעלים ויסוניק וסוגת יפוטרו. רמי גואטה, יו"ר מרחב אשקלון בהסתדרות על ההשלכות והדרכים לסייע לעובדים.

יהיה לוהט בהופעה של בריטני ספירס הערב בפארק הירקון לא רק בגלל הלהיטים. פראמדיק מד"א סיפר על ההערכות לטיפול בהמוני החוגגים.

מי שיחפשו מפלט מהחום במים הקרירים יוכלו למצוא אותו במי מעין חרוד שחזר לזרום אחרי 90 שנה. זיו ריינשטיין, עורך וואלה תיירות עם הפרטים.

נעמי איתן, נערה שמשחקת קריקט לא תוכל להשתתף במכביה בגלל ..שהיא בת. נעמי תתארח באולפן עם גליה וולך יו"ר נעמ"ת שהשתתפה בעתירה שהגישה נעמה לצירופה לתחרות.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully