וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה בת 55 נורתה למוות בטייבה; הנסיבות בבדיקה

2.7.2017 / 0:52

חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו לזירת הירי, שם העניקו לאישה, שהייתה במצב אנוש, טיפול רפואי. היא הובהלה לבית החולים מאיר בכפר סבא ושם נקבע מותה. טרם נעצרו חשודים במעשה ולא ברור אם מדובר היה בירי תועה

ניידת משטרה. ברני ארדוב
המשטרה פתחה בחקירה/ברני ארדוב

אישה כבת 55 נורתה למוות אמש (שבת) בטייבה. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו לזירת האירוע והעניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים מאיר בכפר סבא כשמצבה אנוש, ושם נקבע מותה.

המשטרה פתחה בחקירה. טרם נעצרו חשודים במעשה. עדיין לא ברור אם מדובר היה בירי תועה או בירי מכוון. האישה לא מוכרת למשטרה, ולפי מקורביה היא לא מסוכסכת עם אף אחד.

הפגנה במחאה על אלימות נגד נשים בתל אביב. ראובן קסטרו
הפגנת הנשים בתל אביב לפני שבועיים/ראובן קסטרו

לפני כשבועיים הפגינו אלף נשים בחיפה, בירושלים ובתל אביב נגד רצח נשים ואלימות נגד נשים. ההפגנות התקיימו בכיכר הבימה בתל אביב, בכיכר ציון בירושלים, בכיכר ספר בחויפה, בצומת הגומא שבגליל העליון, בכיכר העצמאות שבעפולה, ובמסעדת "לה פלאז" שבאילת התקיימו מעגלי שיח. בתל אביב ערכו המפגניות מייצג לזכר הנשים שנרצחו השנה עם נרות כמספר הנרצחות. מאות מפגינות חסמו לתנועת כלי רכב את צומת הרחובות המלך ג'ורג' ובוגרשוב בתל אביב, בהמשך חסמו המפגינות את התנועה ברחוב אלנבי לכיוון צפון.

נסרין שחאדה, ממארגנות ההפגנה ופעילה במעגל חיפה של תנועת "עומדים ביחד" אמרה אז: "ארבע נשים נרצחו השבוע ברחבי הארץ, סך הכל 16 מתחילת השנה. יהודיות, ערביות, אשכנזיות, מזרחיות, רוסיות, ואתיופיות, מהפריפריה והמרכז - מכל מעמד חברתי, מכל מקום ומכל מגזר בארץ. באלימות, למרבה הצער, יש שוויון. יש כאן מדיניות ממשלתית שגורמת למוות הזה – מדיניות של קיצוץ וחיסול מערכת הרווחה, שעולה בחייהן של נשים. שתי נשים בחודש. אנו יוצאות בקריאה לממשלת ישראל לכנס ישיבה דחופה ולפעול להקמת תכנית חירום לאומית למלחמה באלימות כלפי נשים".

(עדכון ראשון: 22:30)

  • עוד באותו נושא:
  • טייבה
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully