וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוג הרביעי החודש: פועל כבן 40 נמצא מת במפעל בקריית ביאליק

30.6.2017 / 8:08

הפועל נמצא מחוסר הכרה מתחת לפלטות עץ שכנראה נפלו עליו. צוות מד"א קבע את מותו במקום. מדובר בפועל הרביעי שנהרג החודש בתאונת עבודה, לאחר שמשרד העבודה הציב יעד של עד 25 הרוגים בתאונות עבודה השנה. "המשרד כושל בהגנה על העובדים השקופים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צוות מד"א קבע את מות הפועל במקום/מערכת וואלה!, צילום מסך

פועל כבן 40 נמצא מחוסר הכרה הלילה (שישי) מתחת לפלטות עץ שככל הנראה נפלו עליו במפעל ברחוב יוסף לוי שבקריית ביאליק. צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו בזירה. מדובר בפועל הרביעי שנהרג החודש בתאונת עבודה.

ביום רביעי האחרון נהרג פועל כבן 30 באתר בנייה בגבול רמת גן ובני ברק, לאחר שפלטת בטון ממשאית נפלה על ראשו. מותו נקבע בזירה. מוקדם יותר החודש נהרג ביפו עובד סיני בן 39 בפרויקט "יפו בשדה" של חברת אשטרום בשדרות ירושלים שבעיר, ובהוד השרון נפל למוות עבד אל-רחים שואהנה, בן 64 מג'לג'וליה, מגג באתר בניית וילה פרטית של חברת גיוסי הנדסה ובנייה בע"מ.

עוד בוואלה! NEWS:
ההרוג ה-15 מתחילת השנה: פועל בניין נהרג באתר בנייה ברמת גן
המאבק בתאונות באתרי הבנייה: קבלנים ייקנסו על עבירות בטיחות

פועל נפגע מחפץ כבד באתר בנייה בבני ברק 28 ביוני 2017. מד"א
האתר שבו נהרג הפועל ברמת גן, השבוע/מד"א

מתחילת השנה נהרגו 15 בני אדם באתרי בנייה ברחבי הארץ. זאת לעומת 48 הרוגים באתרי בנייה בשנה שעברה. משרד העבודה והרווחה הציב לעצמו בתחילת 2017 יעד של עד 25 הרוגים בתאונות עבודה השנה. "שוב הוכח שחיי פועלי הבניין הם הפקר. הפרויקט הזה הוא פרויקט דמים שבו מצאו את עצמם הרוג ופצועים במצב קשה", אמר ראובן בן שמעון, ממונה בטיחות ומייסד הפורום למניעת תאונות עבודה, ברביעי האחרון. "לצערי הרב גם רשויות האכיפה וביניהם משרד העבודה והרווחה כשלו בהגנה על העובדים השקופים, בפרט כאשר לקבלן המבצע ולאתר היסטוריה מפוקפקת של תאונות עבודה קטלניות".

ביום רביעי האחרון אישרה ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת את הצעתו של שר העבודה והרווחה, חיים כץ, למאבק בתאונות העבודה. לפי ההצעה, אחריות אישית ועיצומים כספיים יוטלו על קבלנים באתרי בנייה שנמצאו בהם כשלים בטיחותיים. גובה הקנס לקבלן יגיע עד לסכום של 35,280 שקלים בגין כל עבירת בטיחות. מנכ''ל שלא יפעל לתיקון ההפרות שהתגלו ייקנס ברבע מהסכום או עד כ-9,000 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully