וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול בעולם התחתון והטלוויזיה של פרטנר: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

27.6.2017 / 14:00

הליך גישור למשבר הדסה, חיסול דרמטי בעולם הפשע, רף ענישה חדש לנהגים שיכורים, ראש השב"כ חושף כי מתחילת 2016 השב"כ איתר יותר מ-2000 מפגעים פוטנציאליים בזירת הסייבר, מחאת הסטודנטים המשרתים במילואים הגיעה לכנסת ופרטנר נכנסת לעולם הטלויזיה

צילום: יותם רונן, ניב אהרונוסון, שי מכלוף, רוני כנפו, יוני ריקנר, רויטרס, עריכה: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:

משבר הדסה: אחרי התנגדות ההורים, השופטים כפו הליך גישור. רויטל בלומנפלד כתבת הבריאות של וואלה! NEWS מדווחת מבית המשפט העליון בירושלים.

רכבו של עבריין בכיר התפוצץ הלילה בשדרות דרום אפריקה בעיר אשקלון בחיסול שמוגדר כמשמעותי ביותר בשנים האחרונות בעולם הפשע.
יניר יגנה, כתב וואלה! NEWS בדרום מדווח מהזירה.

ראש השב"כ נדב ארגמן דיבר היום בכנס הסייבר הלאומי על הלחימה בטרור גם בזירה הזו וחשף כי מאז תחילת 2016 ועד הצליח לאתר מבעוד מועד יותר מ-2,000 מפגעים בודדים פוטנציאלים.

ארה"ב מאיימת על אסד שאם תתקוף שוב בנשק כימי תהיה מתקפה אמריקנית נגדה וזה מעלה את הסבירות לעימות אמריקני רוסי. אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS בנושא הזה וגם על הקואליציה החדשה של תרזה מיי.

שר החינוך ויו"ר סיעת הבית היהודי נפתלי בנט קיים ביממה האחרונה פגישות עם נציגי ארגוני היהודים בארה"ב בעקבות הקפאת מתווה הכותל ואמר כי "נציגי יהדות ארה"ב חשים שקיבלו סטירת לחי". יקי אדמקר, הכתב הפרלמנטרי של וואלה! NEWS מוסיף על המשבר.

שינוי בדרך שבה המדינה מתייחסת לנהיגה לאחר שתיית אלכוהול: ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה אתמול מדרג ענישה חדש לנוהגים בגילופין. יו"ר הועדה איתן כבל מפרט.

היום מציינים את יום המילואימניקים, ובמקרה או שלא, מתקבלת היום בשורה בעניין מחאת הסטודנטים המשרתים במילואים. משה שטיינמץ כתב החינוך של וואלה! NEWS על ההחלטה.

רשת הסלולר פרטנר נכנסת לשוק הטלוויזיה ומשיקה היום ממיר חדש, מייקי לוי מוואלה טק היה הבוקר בהשקה ומביא את הפרטים.

בהרצליה מכונסת היום ועידת הדיור של התאחדות הסטודנטים שדנה בהשלכות משבר הדיור על הצעירים. הילה ציאון, עורכת הנדל"ן של וואלה עסקים מדווחת על הפתרונות שהוצעו בכנס.



הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully