וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר בן 25 מאזור הדרום טבע למוות באזור חוף הדקל שבכנרת

26.6.2017 / 13:51

כוחות משטרה פתחו בסריקות באזור החוף, לאחר שחברו של הטובע דיווח כי הוא נעדר. הוא נעלם במרחק של כ-20 מטרים מקו החוף, והחיפושים אחריו ארכו כשעה. צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו מיד לאחר שנמשה מהמים

חיפושים אחר הנעדר בכנרת 26 ביוני 2017. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
החיפושים בכנרת, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

צעיר בן 25, תושב דרום הארץ, נמשה היום (שני) מהכנרת, כשהוא ללא סימני חיים. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום, שפעלו יחד עם כוחות משטרת מחוז הצפון לאיתור הצעיר שטבע ליד חוף דקל, נאלצו לקבוע את מותו של הצעיר, שנמשה מהקרקעית, בעומק של כשלושה מטרים, לאחר כשעה של חיפושים.

כוחות משטרה פתחו מוקדם יותר בסריקות באזור חוף הדקל אחר הצעיר, שנכנס יחד עם חברו לשחות, ונעלם במרחק של כ-20 מטרים מקו החוף, לאחר שחברו, גם הוא בן 25, פנה למשטרה ודיווח כי הוא נעלם לאחר שצללו במים. בסריקות במים ובאזור קו החוף השתתפה סירה משטרתית. על פי הערכה ראשונית של המשטרה, השניים נכנסו לשחות בחוף שאינו מוכרז, בין חוף גרין לחוף הדקל.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי חמישה ימי חיפושים: אותרה גופת הצעיר שטבע בכנרת
"הוא עוד יספר על הנס": משפחת הנעדר מהכנרת מתפללת לשובו
חשש מנזקים בלתי הפיכים: מפלס הכנרת מתקרב לשפל חריג

חיפושים אחר הנעדר בכנרת 26 ביוני 2017. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
"הוא היה מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק". הכוחות בכנרת, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

ניר תגר, חובש רפואת חירום במד"א, סיפר כי "הוזנקנו לאירוע של טביעה סמוך לחוף הדקל בכנרת, לאחר שצעיר נראה טובע במים". לדבריו, "לאחר סריקות הוא אותר ונמשה מהמים על ידי צוללנים. הוא היה מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק. ערכנו בדיקות רפואיות. הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

במשטרה קראו לציבור להיכנס למים רק בחופים המוכרזים המעניקים שירותי הצלה, להימנע מכניסה לעומק מים עקב סכנת היסחפות, ולא להיכנס למים על גבי אבובים או מזרני ים. כמו כן, הציבור מתבקש שלא להיכנס למים לבד, בדגש על ילדים קטנים, אלא בלוויית אדם נוסף, ולהימנע משחייה תחת השפעת אלכוהול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully