וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדות של אדלסון וגורי אלפי באולפן: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

26.6.2017 / 14:00

חבר הנאמנים של הסוכנות היהודית ביטל פגישה עם נתניהו בעקבות סערת ביטול מתווה הכותל וגופים נוספים בעקבותיו, שוב זליגת ירי מסוריה לישראל, שלדון אדלסון ורעייתו מעידים ב-"תיק 2000", סנדוויצ'ים של מיטב השפים יוצגו בת"א למשך שבוע וגורי אלפי מסיים עונה.

צילום: שי מכלוף, רוני כנפו, יוני ריקנר, מאיר ועקנין, עריכה: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

לפני כחצי שנה אושר מתווה הכותל ובמסגרתו שיפוץ רחבת התפילה השלישית שיועדה להיות רחבה לטובת הרפורמים, הקונסרבטיבים ונשות הכותל. אבל אתמול בישיבת הממשלה הוחלט בחטף להקפיא את המתווה והנה שוב משבר קואליציוני על הפרק. יקי אדמקר, הכתב הפרלמנטרי של וואלה! NEWS מדווח מהכנסת.

חבר הכנסת אלעזר שטרן מ"יש עתיד" מתייחס גם הוא בראיון למשבר הכותל ואומר כי מדובר בפצצה גדולה יותר מהפצצה האיראנית וכי אסור לאבד את יהדות התפוצות.

בעקבות המתיחות ברמת הגולן ונפילות הפגזים ביקש צה"ל מחקלאים לפנות שטחים. אחד שנאלץ לעשות זאת הבוקר הוא אלכס קודיש, רכז החקלאות והתיירות של קיבוץ עין זיוון.

חקירת מותו של סמל יובל מנע בתאונת ההאמר עדיין בראשיתה אבל ממצאים ראשונים כבר יש. אמיר בוחבוט, הפרשן הצבאי של וואלה! NEWS מביא אותם.

המשטרה ממשיכה לחקור את פרשת נתניהו-מוזס ידיעות אחרונות-ישראל היום. והיום נחקרים בני הזוג אדלסון. דנה ירקצי, כתבת וואלה! NEWS עם הפרטים מלהב 433 .

שבוע הסייבר הלאומי של אוניברסיטת תל אביב בעיצומו.
ד"ר רועי צזנה, חוקר עתידים ועמית מחקר במרכז הסייבר של האוניברסיטה מסביר האם הרובוטיקה תחליף את המוח והגוף האנושי.

גורי אלפי מסיים עונה של תוכניתו "היום בלילה" ומגיע לראיון באולפן.

במתחם שרונה בת"א נפתחה היום חנות פופ-אפ סנדביצ'ים של מיטב השפים,כל ההכנסות תרומה לבית השנטי.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully