וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב העליון מואשם בבעילה אסורה של בת 14

ורד כהן ברזילי

12.11.2002 / 9:33

כתב אישום הוגש נגד העליון; מואשם גם בביצוע מעשה מגונה באחותה הבגירה; התביעה: העליון הכיר את הנערה דרך האינטרנט, נהג לשלוח לה עשרות הודעות ביום וניסה לשמור על חשאיות הקשר

כתב אישום הוגש הבוקר בבית משפט השלום בתל אביב נגד יעקב העליון. העליון מואשם בביצוע ארבע עבירות של בעילה אסורה בנערה בת 14 וכן בביצוע מעשה מגונה באחותה הבגירה. העונש המקסימלי על מעשה בעילה בקטינה הוא חמש שנות מאסר, כך שאם יורשע עשוי העליון לעמוד בפני עונש מקסימלי של 20 שנות מאסר.

מכתב האישום עולה כי במהלך שנת 2001 הכיר את העליון את הנערה, את אחותה הבגירה ואת משפחתה באמצעות האינטרנט. מאז ועד חודש אוקטובר השנה היה העליון בקשר רצוף ויומיומי עם הנערה. הקשר התבטא בין היתר בהתכתבות אינטימית באמצעות משלוחי דואר אלקטרוני.

בכתב האישום מצוין כי לעיתים שלח העליון לנערה כ-30 הודעות ביום באמצעות הדואר האלקטרוני, חלקן בשעות הלילה המאוחרות ובשעות הבוקר המוקדמות. העליון גם התכתב עם אחותה הבגירה של הנערה. "לאורך כל התקופה וידא העליון כי אופיו של הקשר עם הנערה הינו חשאי ונסתר מבני משפחתה", נטען בכתב האישום. "העליון שכנע את הילדה לנעול את דלת חדרה בכל עת שהתכתבו ביניהם". הפרקליטות טוענת כי בידיה חלק מן ההתכתבויות בין השניים, שהוצאו ממחשביהם האישיים, ובחלקם התגלו ממצאים בעלי קונוטציה מינית.

לאחר שהתהדק הקשר בין העליון לנערה, הוא ביקש להיפגש עמה, ונהג להזמין אותה להתלוות אליו להצגות ולהעניק לה מתנות שונות. על פי כתב האישום, העליון בעל את הנערה בעת שהיא התלוותה אליו, בארבע הזדמנויות שונות. עוד טוענת התביעה, כי העליון ביצע מעשה מגונה באחותה של הנערה בעת שהגיעה לביתו להתייעצות. בכתב האישום נטען, כי במשך הזמן הנערה פיתחה כלפיו יחסי הערצה.

אשתו של העליון, יעל, מנהלת בית הספר לאומנויות בתל אביב, התאבדה לפני כחודש, ימים אחרים לאחר שאמן של הבנות חשפה בפניה את הפרשה. בית משפט השלום האריך היום את מעצרו של העליון בשמונה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully