וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנת הסלמה בצפון וגל חום קיצוני: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

25.6.2017 / 14:00

הורי ילדי הדסה החולים בסרטן פותחים בשביתת רעב, צעיר נרצח לאחר מסיבת טבע ביער אליקים, הלחימה בסוריה זולגת לישראל, תיעוד ישראלי של המתרחש במוסול, מה עומד מאחורי זימון דובר "שוברים שתיקה" לחקירה ומשרד הבריאות מזהיר מפני גל חום

צילום: יותם רונן, שי מכלוף, ערן ועקנין, שלומי גבאי, רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

הורי הילדים חולי הסרטן המאושפזים בבי"ח הדסה פותחים בשביתת רעב. שלמה בן דור, אב לילד בן 6 הסביר למה.

משה אשכנזי, צעיר בן 22 ממגדל העמק נדקר אמש למוות במסיבת טבע שהתקיימה ביעד אליקים. אלי אשכנזי, כתב וואלה! NEWS בצפון עם הדיווח מבית משפחתו של הנרצח.

בפתח ישיבת הממשלה הבוקר התריע שר הבטחון אביגדור ליברמן כי כי יציבות הקואליציה ניצבת בפני פגיעה בגלל מתווה הכותל . טל שלו, הכתבת המדינית של וואלה! NEWS עם הפרטים.

סימני שאלה ברמת הגולן אחרי נפילת פגזים בשטח ישראל והפצצת הנגד של צה"ל בשטח סוריה. האם יש סכנה שזה יתקרב גם לתושבים או למבקרים? עדי חשמונאי , כתבת וואלה! NEWS מדווחת מגבול הצפון.

אמיר בוחבוט, הפרשן הצבאי של וואלה! NEWS על השלכות הירי הישראלי שפגע בשני טנקים של צבא סוריה.

אבי יששכרוף, פרשן וואלה! NEWS לענייני ערבים יסביר מה המצב היום במלחמה בסוריה ומה הסכנה של קרבה שלה לישראל.

תיעוד יוצא דופן של מה שמתחולל בעיר מוסול שבעיראק ישודר בערוץ i24NEWS. לפני כמה ימים חזרו משם כתבי הערוץ מוחמד אל קאסם ומאל בנאוליאל שהתארח באולפן וסיפר על עבודתו העיתונאית.

דובר ארגון "שוברים שתיקה" דין יששכרוף נחקר באזהרה במשטרת חברון ביום חמישי, לאחר שסיפר כי התעלל בפלסטיני במהלך שירותו הצבאי. עורכת דינו גבי לסקי התארחה באולפן והסבירה מה עומד מאחורי זימונו לחקירה.

משרד הבריאות מזהיר מפני גל חום כבד עד יום רביעי. החזאי טל שמאי יסביר כמה נורא זה עומד להיות.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully