וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוגרית מפורסמת נהרגה מפיצוץ ביזארי של קצפת

25.6.2017 / 12:10

מאות אלפי עוקביה ברשתות החברתיות מתקשים לעכל את מותה הטרגי של הבלוגרית הצרפתייה, רבקה ברגר, שקיבלה דום לב מפיצוץ של סיפון קצפת בביתה

Fox News

בלוגרית הלייף סטייל הצרפתייה, רבקה ברגר, נהרגה מפיצוץ של מכשיר הקצפה שלפי טענת החברה המייצרת בכלל הוסר מהמדפים. משפחתה של ברגר הודיעה על מותה הטרגי ברביעי האחרון ושברה את לבם של מאות אלפי עוקביה באינסטגרם ובפייסבוק. כך נכתב באינסטגרם: "בצער רב אנו מודיעים על מותה של רבקה, שנהרגה ב-18 ביוני בתאונה בביתה. המשפחה האבלה".

חדשות BBC מדווחים שרבקה פונתה לבית החולים אחרי שסיפון הקצפת פגע בה בחזה והיא מתה מדום לב למחרת, על אף שהייתה תחת השגחה רפואית. ברגר בת ה-33 שיתפה את עוקביה ברשתות החברתיות בטיפים לאיפור, לבוש, תזונה נכונה, כושר וטיולים. אחרי מותה אחד מבני משפחתה פרסם אזהרה מפני סיפונים פגומים לצד תמונה של סיפון וכתב: "זו דוגמה למכשיר שהתפוצץ, פגע בחזה של רבקה והוביל למותה. אל תשתמשו בסוג כזה של כלי. עשרות אלפי מכשירים פגומים עדיין נמצאים בשוק".

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

תשובה של הבלוגרית היפהפייה חשפה את האמת על התמונות שלה

לכתבה המלאה

במגזין הצרכנות הצרפתי "60 מיליון צרכנים" נכתב כי כבר לפני שנים יצאה אזהרה מפני מיכלי הגז הקטנים בסיפוני הקצפת אחרי עשרות דיווחים על סיפונים שהתפוצצו וגרמו לפציעות. במגזין נכתב שהפיצוצים היו של יותר מתריסר דגמים שיצאו לשוק בין 2009 ל-2013. ב-BBC דיווחו על מקרים של פציעות קשות משימוש במכשיר, "משיניים שבורות ועד צפצופים באוזניים ובמקרה אחד מישהו איבד עין".

סיפון הקצפת של ברגר היה שייך לחברת Ard'Time שניסתה להסיר אחריות מהמקרה. החברה מסרה כי המוצר שלה הוסר מהמדפים כבר לאחר התקרית הראשונה, בפברואר 2013 ומאז היא עשתה מאמצים רבים להזהיר את הצרכנים מפני השימוש במכשיר, "למרבה הצער יש עדיין סיפונים מכל מיני מותגים שמהווים סכנה ככל שהזמן חולף", מסרה החברה, "אנחנו מביעים צער על התאונה, למרות שבשלב הזה הקשר בינה לבין החברה שלנו עדיין לא מבוסס".

עמוד האינסטגרם של ברגר כולל תמונות שלה בבגדי ים, מתאמנת, נופשת במקומות אקזוטיים ונהנית מארוחות בוקר בריאות. באחת התמונות האחרונות שלה כתבה: "יום יפה הגיע לקיצו. הרבה טיולים בדרך ופרויקטים חדשים. הבנתי שאני צריכה לשבת לנוח רגע ולהרהר בכל מה שהשגתי ובכל מה שאני הולכת לחוות. אני אומרת לעצמי, החיים טובים. אין לנו שום שליטה על הזמן אז נצלו אותו עד תום".

רבקה ברגר מבלה בבאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully