וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר נדקר בנמל תעופה במישיגן; המשטרה חוקרת חשד לטרור

נמל התעופה פונה במהלך התקרית, שבה נדקר השוטר בצווארו ונפצע באורח קשה. לאחר שעות אחדות, ייצבו אותו הרופאים והוא פונה להמשך טיפול. לפי הצהרת נמל התעופה בפייסבוק, "כל הנוסעים בטוחים"

רויטרס

שוטר במשטרת מישיגן נפצע היום (רביעי) באורח קשה באירוע דקירה בשדה התעופה במישיגן שבארצות הברית. הדוקר, שנעצר מיד לאחר מכן, נלקח לחקירה ולאחר שעות אחדות נודע כי המשטרה חוקרת את הדקירה כאירוע טרור. הבולשת הפדרלית, ה-FBI, מובילה את החקירה.

מצבו של השוטר התייצב והוא פונה להמשך טיפול רפואי. עד ראייה סיפר לכלי התקשורת המקומיים כי החשוד דקר את השוטר בצווארו ונעצר לאחר מכן.


בעמוד הפייסבוק של נמל התעופה בישופ שבפלינט, נמסר כי כלל הנוסעים בטוחים. זאת, לאחר שדווח כי הם פונו מהמקום.

דקירת שוטר במישיגן חשש לטרור. רויטרס
זירת האירוע/רויטרס

אתמול ירו כוחות הביטחון בתחנת הרכבת המרכזית של בריסל באדם שנשא ככל הנראה חגורת נפץ וניסה לבצע פיגוע במרכז הבירה הבלגית. התחנה וכיכר "גראנד פלאס" המרכזית הסמוכה אליה פונו, ועדי ראייה סיפרו כי נשמעו באזור קולות ירי ופיצוצים, כולל פיצוץ גדול סמוך לקופות של תחנת הרכבת. התובע הפדרלי הבלגי אמר לאחר האירוע כי מדובר בטרור.

על פי הדיווח בעיתון "לה ליברה", כוחות המשטרה ירו בחשוד, שנפצע באורח אנוש. גורמים במשטרה הסבירו כי ברגע שהוא זוהה על ידי המאבטחים, הוא הפעיל את המטען שהיה עליו, אולם גרם לפיצוץ קטן בלבד. מהמשטרה המקומית נמסר כי "המצב תחת שליטה", וככל הידוע אין נפגעים באירוע.

עדי ראייה סיפרו כי החשוד צעק "אללה אכבר" לפני שהתפוצץ וכי המתחם המרכזי פונה "תוך כמה שניות", ובתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות נראים שוטרים מרחיקים אזרחים. רשות התחבורה העירונית הודיעה כי בהוראת המשטרה, שניים מקווי הרכבת התחתית הופסקו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
זירת אירוע ביטחוני במרכז בריסל, בלגיה, 20 ביוני 2017. AP
בריסל, אמש/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully