וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה התעללה בבת 13 וריקי בליך נגד זאב רווח: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

20.6.2017 / 14:00

בת 16 התעללה בבת 13, חשודים בפדופילה נעצרו בצפון, בלונדון מתאוששים מפיגוע נגד מתפללים מוסלמים, ניסוי מוצלח של טיל קרקע קרקע, ריקי בליך מאשימה את זאב רווח בהטרדות מיניות ושנת הלימודים בתיכונים מסתיימת היום

צילום: רוני כנפו, שי מכלוף, אבי כהן, בני בן סימון, רויטרס. עריכת וידאו: אביב אירגז

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:

פרשיית התעללות חמורה בדרום: נערה בת 16 חשודה כמי שעומדת במרכז התעללות קשה בילדה בת 13.יניר יגנה, כתב וואלה!NEWS בדרום על פרטי הפרשה. ד"ר וניצב משנה בדימוס סוזי בן ברוך, לשעבר קצינת הנוער הארצית של משטרת ישראל הסבירה איך מתרחשת התעללות קשה כל כך בין ילדים.

המלחמה בפדופיליה: המשטרה עצרה בצפון עשרה חשודים בשליחת מסרונים ותמונות מיניות לסוכן משטרתי שהתחזה לילדים. אלי אשכנזי, כתב וואלה! NEWS בצפון עם הפרטים.

חברת גוגל מודה כי לא עשתה מספיק למניעת הפצת סרטוני טרור ומבטיחה לשנות את המצב. ד"ר נמרוד קוזלובסקי, מומחה למשפט וטכנולוגיה על השינוי הצפוי.

התעשיה האווירית ביצעה לאחרונה ניסוי ירי מוצלח של טיל קרקע קרקע ארוך טווח, אמיר בוחבוט, הפרשן הצבאי של וואלה! NEWS עם הפרטים.

יממה אחרי הפיגוע בלונדון, בריטניה מחבקת את הקהילה המוסלמית. ראשת הממשלה תרזה מיי השתתפה אתמול במפגש בין דתי במסגד סמוך לזירת הפיגוע. האמאם הלונדוני עבד אל-קדוס עארף מספר כיצד מתמודדת הקהילה המוסלמית עם הפיגוע.

אוטו ווורמביר, הסטודנט האמריקני שנשבה בקוריאה הצפונית והושב לארצות הברית כשהוא בתרדמת, מת בבית החולים - וארה"ב זועמת. עמרי נחמיאס, שליח וואלה! NEWS לוושינגטון עם הפרטים.

השחקנית ריקי בליך תוקפת בפוסט פייסבוק את זאב רווח ומאשימה אותו בהטרדות מיניות, בעקבות ראיון שצפוי להתפרסם בהמשך השבוע ובו הגן על אופק בוכריס ומשה איבגי. שגיא בן נון מוואלה תרבות על הסערה.

721 אלף תלמידי התיכונים וחטיבות הביניים יוצאים היום לחופשת הקיץ. משה שטיינמץ,כתב וואלה!NEWS לענייני חינוך עם תלמידים מאושרים מתיכון בירושלים.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully