וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרור בלונדון ונחילי מדוזות בים: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

19.6.2017 / 14:00

גרינבלט וקושנר מקדמים את המו"מ הפלסטיני-ישראלי, איראן במסר לעולם הערבי, בשורה רפואית חשובה לתושבי הצפון, הדיוטי פרי בטרמינל 1 נפתח שוב והמדוזות בדרך

צילום:רויטרס, יותם רונן, אדריאן הרבשטיין עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:


ג'ייסון גרינבלט ינחת היום לביקור נוסף בישראל וברשות הפלסטינית, ביום רביעי יגיע גם ג'ארד קושנר, הכל במסגרת המאמצים האמריקנים לחדש את תהליך השלום הישראלי פלסטיני. טל שלו, הכתבת המדינית של וואלה! NEWS עם הפרטים.

הרוג ופצועים הלילה בלונדון לאחר שנהג מסחרית שעט לעבר מתפללים שיצאו ממסגד. ג'ונתן ארקוש, ראש הקהילות היהודיות בבריטניה על החששות נוכח המצב.

האיראנים שולחים מסר לעולם המערבי בצורת טיל מאיראן דרך עיראק ועד מעוזי דאעש בסוריה. אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS עם הפרטים.

במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יעקב ליצמן נחנך הבוקר מכון ההקרנות הראשון בגליל. עדי חשמונאי כתבת וואלה! NEWS בצפון עם הפרטים.

עונת השיא של נמל התעופה בן גוריון בפתח ולקראתה נפתח היום מחדש טרמינל 1. אבי אשכנזי, כתב וואלה! NEWS עם הדיווח.

הישראלים שקונים אונליין חוששים משני דברים: המשלוח והמיסים. אירה אימרגליק, כתבת הצרכנות של וואלה עסקים עם הבשורה שעשויה להגדיל את היקף הקניות המשתלמות.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully