וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות קשות: המטאדור נמחץ למוות ע"י שור זועם

18.6.2017 / 11:35

לוחם שוורים עטור פרסים מעד על גלימתו בזירה ונמחץ למוות ע"י שור לעיני צופים נחרדים. הוא נפטר מפצעיו באמבולנס אחרי שנמצא כי קרנו של השור חדרה הישר לריאה שלו

אימג'בנק GettyImages

טרגדיה (או סגירת חשבונות) במלחמת שוורים בצרפת: המטאדור עטור הפרסים, איבן פנדידו בן ה-36, נמחץ למוות ע"י שור במלחמת שוורים. פנדידו נפטר מפצעיו לאחר שהושלך באוויר ע"י השור ונדקר מקרנו. לוחם השוורים מזה 12 שנים מת בדרך לבית החולים בעיירה הצרפתית מון-דה-מרסן, ליד הגבול הספרדי, אחרי שרגליו הסתבכו בגלימה האדומה ששימשה לדרבון שור הלחימה המאומן. הוא נותר עם פציעות קשות לאחר שקרנו של השור חדרה לריאה שלו וסיכוייו לשרוד פציעה שכזו היו קלושים. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, הלב שלו נעצר כשהיה על האמבולנס בטרם הגעתו לבית החולים ולפרמדיקים לא היה סיכוי להצילו.

המטאדור איבכן פנדינו. GettyImages
המטאדור נמחץ למוות ע"י שור זועם/GettyImages

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

בשידור ישיר: מטאדור ננגח למוות בידי שור בספרד

לכתבה המלאה

תמונות קשות מהזירה מציגות את רגעיו האחרונים של פנדידו אחרי שהושלך לאוויר ע"י בעל החיים הזועם. "זו טרגדיה", אמר עמיתו ההמום, "אנחנו לא מבינים איך זה קרה". לוחם השוורים ויקטורינו מרטין צייץ בטוויטר: "חבר שלנו ולוחם השוורים איבן פנדידו נהרג בצרפת. הפסד גדול לעולם מלחמת השוורים".

פנדידו, שהותיר אחריו אישה ובת, הגיע מחבל הבסקים הספרדי והתמודד מול מאות שוורים במהלך הקריירה הארוכה שלו. לוחם השוורים הספרדי האחרון שמת בקרב היה ויקטור בריו שנהרג בגיל 29 לאחר שנפצע קשות בטרואל ב-9 ביולי 2016. הוא היה המטאדור הספרדי הראשון שמת בזירה מאז 1992.

מלחמות שוורים הינן חוקיות בחלקים מסוימים של דרום צרפת שם מתנהלים הקרבות וכ-1,000 שוורים נהרגים מדי שנה רק בצרפת. במדינה ישנם 4 בתי ספר למלחמת שוורים כשרבים מתייחסים אליה כ"מסורת מקומית משומרת". האגודה ההומנית הבינלאומית Humane Society Internationalהודיעה בהצהרה: "מותו של המטאדור הוא טרגדיה, אבל עבור 1,000 השוורים שנהרגים באכזריות במלחמות השוורים בצרפת מדי שנה - כל קרב הוא טרגדיה. לשוורים סיכוי להימנע ממוות כואב ומתמשך. ענף הספורט הזה חייב להישאר בספרי ההיסטוריה. אף אחד לא צריך למות בשביל בידור. לא אדם ולא בעל חיים".

המטאדור איבן פנדינו שנמחץ למוות ע"י שור. GettyImages
איבן פנדידו היה לוחם שוורים במשך 12 שנים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully