וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימותים בירושלים ורצח מזעזע בדרום: המשדר המרכזי של וואלה! NEWS

יעקב אילון

18.6.2017 / 14:00

אבל במשפחתו של חייל צה"ל שנהרג הלילה בהתהפכות ג'יפ, מתיחות בירושלים אחרי הפיגוע בו נהרגה לוחמת מג"ב הדס מלכא, האם אהוד אולמרט ישתחרר בקרוב? בני משפחת מנגיסטו קיבלו סרטון המתעד את חציית הגבול, פוענח רצח צעירה בדואית והערב הפרק האחרון של "סיפורה של שפחה"

צילום: שי מכלוף, רויטרס, יותם רונן, אבי כהן, רוני כנפו, עריכה: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

סמל יובל מנע נהרג אמש בהתהפכות ג'יפ על גבול הרצועה. אמיר בוחבוט, הפרשן הצבאי של וואלה! NEWS עם הפרטים.
אור רביד, כתב וואלה! NEWS במרכז מדווח מבית המשפחה בגבעתיים.

הלילה הובאה למנוחות רס"ר הדס מלכא, לוחמת מג"ב שנרצחה ביום שישי בפיגוע בירושלים. משה שטיינמץ, כתב וואלה! NEWS בירושלים מדווח משער שכם על המתיחות.
אבי יששכרוף, פרשן וואלה! NEWS לענייני ערבים יסביר מי באמת נטל אחריות על הפיגוע.

צה"ל העביר למשפחתו של אברה מנגיסטו שנמצא בידי החמאס צילומים שבהם הוא נראה חוצה את הגבול לעזה לפני כמעט שלוש שנים. אמיר בוחבוט, הפרשן הצבאי של וואלה! NEWS מסביר מדוע הועברו הצילומים כעת.

ביום שאחרי ההפגנה הגדולה נגד רצח נשים, המשטרה מפענחת את העלמותה של חנאן אל-בחירי, בת 20 מלקיה. יניר יגנה, כתב וואלה! NEWS בדרום על החשודים שהינם קרובי משפחתה של המנוחה.

צרפת הולכת היום שוב לקלפי, בסיבוב השני בבחירות לפרלמנט. אורן נהרי עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS על החיים הקלים שצפויים לנשיא עמנואל מקרון אם זה ייראה כמו בסיבוב הראשון ועל סבב שיחות הברקזיט שיחל מחר.

הערב ישודר הפרק האחרון של הסדרה "סיפורה של שפחה" המבוססת על ספרה של מרגרט אטווד . מגי אוצרי שכותבת עליה בלוג בוואלה תרבות תסביר מדוע הסדרה הדיסטופית זכתה להצלחה רבה.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully