וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סריקות אחר צעיר בן 25 שנעדר בכנרת אחרי שקפץ מסירה

16.6.2017 / 18:30

הצעיר בילה עם חבריו בסירה באזור חמי טבריה. במרחק כמה מאות מטרים מן החוף קפץ כדי לשחות ועקבותיו טרם אותרו מאז. ספינת שיטור ימי מחפשת אחריו באזור. בשבוע שעבר טבעו למוות שלושה בני אדם בנהריה ובאשדוד

צילום: מד"א

צעיר בן 25 נעדר בכנרת לאחר שקפץ היום (שישי) מסירה שבה שט וככל הנראה טבע באזור חמי טבריה. מהדיווחים שהתקבלו אצל כוחות ההצלה עולה כי הצעיר יצא עם חבריו על גבי סירה ובמרחק כמה מאות מטרים מהחוף קפץ לשחות ומאז אבדו עקבותיו. ספינת השיטור הימי בכנרת עורכת סריקות אחריו בסמוך לחוף "קוקו האט" שבחוף המערבי.

בסוף השבוע שעבר טבעו למוות שלושה בני אדם בנהריה ובאשדוד. ביום שבת האחרון העניקו צוותי מד"א טיפול רפואי לגבר בן 62 מקריית שמונה ששהה בחוף בנהריה לבדו וטבע. החובשים הצליחו להחזיר לו את הדופק והוא פונה למרכז הרפואי לגליל בעיר, שם נאלצו לקבוע את מותו. מותו של גבר בן 43 מעכו ששהה בחוף עם בני משפחתו וטבע גם הוא נקבע במקום.

צעיר בן 19 טבע למוות גם הוא ביום שבת בחוף הקשתות שבאשדוד. הצעיר נמשה מהמים על ידי המצילים כשהוא מחוסר הכרה ובמצב אנוש. צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו במקום.

עוד בוואלה! NEWS:
השריפה בלונדון: מניין הנספים עלה ל-30; עשרות נעדרים
בת 20 נמצאה מתה במושב בשפלה; חשד: בן 38 סיפק לה סמים
מיוחד לוואלה! NEWS: אויבו של פוטין בריאיון נדיר ליעקב אילון

זירת טביעה בחוף בת גלים, חיפה. מד"א
הצעיר קפץ לשחות במרחק מאות מטרים מהחוף/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully