וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד קרן נהרי לא הייתה "עוד משפטנית" | עו"ד ציון אמיר נפרד

עו"ד ציון אמיר

15.6.2017 / 17:54

היא כבשה את אולמות המשפט בקסם שאי אפשר ללמד, ובכריזמה המתפרצת וכישוריה המשפטיים סימנה עצמה עו"ד קרן נהרי כממשיכת דרכן של משפטניות בולטות. גם מול המחלה הארורה, קרן הרימה ראש ונלחמה עד הסוף, כמו שהיא יודעת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עו"ד קרן נהרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהרגע הראשון שבו צעדה עו"ד קרן נהרי באולם המעצרים בבית משפט השלום בתל אביב, ברור היה שמדובר בכוכבת בעולם המשפט הפלילי. קרן ניחנה בכל אותן התכונות שמפרידות בין "עוד משפטן", לבין עורך דין מצליח.

המראה המרשים וקסמה שובה הלב, הבליט עוד יותר את מעלותיה וכישוריה המשפטיים של קרן. עם כריזמה מתפרצת ונוכחות באולמות המשפט, קרן - כשמה כן היא - הייתה קרן של תקווה בעבור לקוחותיה הרבים, ובהם נאשמים שהוגדרו כראשי ארגוני הפשיעה בישראל. עו"ד קרן נהרי ניהלה בחן את עבודתה המשפטית, ועשתה זאת באופן תרבותי ראוי לציון. וזה לא היה פשוט כלל וכלל, בעולם קשה וקשוח שנשלט בעיקר על ידי גברים.

עורך הדין קרן נהרי מייצגת את משפחת אבוטבול , יולי 2011. נמרוד סונדרס
התמודדה עם המחלה הקשה בראש מורד/נמרוד סונדרס

במובנים רבים, עו"ד קרן נהרי הייתה ממשיכת דרכן של עורכות דין חשובות ובולטות בתחום המשפט הפלילי בישראל, דוגמת נירה לידסקי וכרמלה חנוך זכרן לברכה, וכן ד"ר עדנה קפלן תיבדל לחיים ארוכים.

חרף הקשיים הטבעיים בתחום העיסוק שבו בחרה קרן, היא פילסה את דרכה בהצלחה רבה, עד שלפני כעשור היכתה בה מחלת הסרטן. קרן התמודדה עם המחלה באותה קשיחות ואצילות שכה אפיינו את דרכה המקצועית - ללא מורא, ובראש מורם.

המחלה הכריעה אותה, אך לא לפני שקרן השיבה מלחמה ראויה להערצה, לאורך כל אותן עשר שנים. דמותה ופועלה מעוררים השראה וכולנו, יחד עם בני משפחתה, יכולים להיות גאים בדרך שעברה, בדרך שבה היא חיה. יהי זכרה ברוך.

  • עוד באותו נושא:
  • קרן נהרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully