וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתבת תועדה בועטת ויורקת על שוטר - טוענת כי סוממה ושהיא מוטרדת מינית

20.6.2017 / 9:00

קולין קמפבל, כתבת של תחנת טלוויזיה בפילדלפיה, עוררה סערה בארה"ב בעקבות מתקפה חריפה על שוטר מאופק במיוחד. אחרי שפוטרה מעבודה וקיבלה מאות איומים והטרדות, היא טוענת שלאיבוד העשתונות שלה יש סיבה ביזארית

צילום מסך

סערה בארצות הברית: קולין קמפבל, כתבת שטח בתחנת הטלוויזיה PHL 17 מפילדלפיה, תועדה בשבוע שעבר צועקת, מקללת ואף יורקת על שוטר במשך שעה ארוכה ביציאה ממועדון סטנדאפ בניו יורק - כשהוא בקושי מגיב, והיא ממשיכה להטיח בו מילים קשות. הסרטון צבר קרוב ל-4 מיליון צפיות מאז פורסם על ידי עובר אורח ששהה במקום ותיעד את קמפבל בת ה-28 משתוללת אחרי שמבלים במועדון דרשו להוציא אותה בעקבות התפרעות על הבר.

לא ברור איך וכמה קמפבל השתוללה בתחומי המועדון, אולם כשהוצאה ממנו בכוח ונתקלה בשוטר שניסה להרחיק אותו מהמקום, היא חצתה כל גבול. בסרטון נראה השוטר מבקש ממנה בנימוס לעזוב את המקום, אולם היא צועקת עליו ומקללת אותו במשך כמה דקות, עד שלבסוף היא גם יורקת על אחד מבעלי המועדון ונאזקת בשל כך על ידי השוטר.

קולין קמפבל במעצר. יוטיוב, צילום מסך
קמפבל בזמן העימות ובתמונת המעצר/צילום מסך, יוטיוב

הברמן שעבד באותה שעה בבר סיפר כי קמפבל התפרעה עוד לפני כן על הבר, ואמר ש"לא ברור אם היא הייתה שיכורה או מסטולה מדברים אחרים, אבל מה שבטוח זה שבחמש שנותיי במועדון הזה, מעולם לא ראיתי התנהגות כזו, גם מהאנשים הכי אלימים שהיו כאן".

אבל זה לא נגמר שם. מיד אחרי שהסרטון פורסם והתפשט במהירות ברשתות החברתיות, הודיע ערוץ הטלוויזיה בו עבדה על פיטוריה ללא כל דיחוי. מאז קמפבל, שנחשבה לכתבת מנומסת וחביבה עד פרסום הסרטון, טוענת שהיא מקבלת מאות מיילים, טלפונים והודעות שכוללות איומים על חייה והטרדות מיניות שונות ומשונות. עורך הדין מטעם משפחתה הגיש תלונה למשטרה בעקבות האיומים נגדה ואמר ש"אנחנו דואגים לשלומה".

היא, אגב, משוכנעת שסוממה בניגוד לרצונה בתחומי המועדון ובטוחה שהתנהגותה לא נבעה משכרות. "שתיתי שני משקאות אלכוהוליים בטווח של משהו כמו שלוש שעות. אין שום סיכוי שזה מה שגרם לי להתנהג ככה. מישהו דאג שאאבד את העשתונות", אמרה. ספק אם מתוך רגשים כנים וספק אם מתוך מטרה לנקות את שמה, קמפבל גם פנתה לתקשורת וביקשה להתנצל בפני אותו שוטר מסכן, שהגיב באיפוק ראוי להערכה להתנהגות המחפירה של קמפבל.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully