וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצלו את אמון ההורים": שבעה חודשי מאסר לגננות המתעללות מחולון

14.6.2017 / 13:41

בית המשפט גזר את העונש על הגננת דורית נחום וניצה חכמון, מנהלת הגן הפרטי שבו נחשפה התעללות חריפה בילדים. נציגת הפרקליטות: "הורים הפקידו בידיהן את היקר להם מכול. מקומן של הנאשמות מאחורי סורג ובריח"

גן הילדים שבו הילד בלע חול, 30 באפריל 2017. שי מכלוף
"תקפו שוב ושוב את הילדים"./שי מכלוף

בית משפט השלום בתל אביב גזר היום (חמישי) שבעה חודשי מאסר על הגננת דורית נחום וניצה חכמון, מנהלת הגן הפרטי בחולון, שבו נחשפה התעללות בילדים. בין היתר, המשטרה בדקה חשדות להרעבה, חסימת הפה בידיים, הטחה בעוצמה על מזרן, והן הורשעו בתקיפה. שלוש מעורבות נוספות בפרשה קיבלו עבודות שירות.

החקירה נפתחה בעקבות עדות שמסרה סייעת בגן שפוטרה, ועדויות נוספות מכמה הורים שתמכו בגרסתה. עם זאת, הורה אחד הכחיש את הטענות ויצא להגנתה של הגננת. הגננת ועוזרתה נחקרו וקשרו את עצמן לחלק מחשדות המיוחסים להן עם תחילת החקירה, אך ניסו להעניק לחוקרים הסברים על מעשיהם.

עו"ד שלי קוטין, מפרקליטות מחוז תל אביב, אמר כי "בית המשפט קיבל את עמדתנו וגזר על הנאשמות המרכזיות מאסר בפועל. הנאשמות, גננות בגן ילדים, ניצלו את האמון המלא שניתן בהן על ידי הורי הילדים, שהפקידו בידיהן את היקר להם מכול, ותקפו שוב ושוב את הילדים עליהם היו אחראיות בגן. בית המשפט שולח היום מסר לפיו במקרים מסוג זה של תקיפת קטינים, מקומן של הנאשמות מאחורי סורג ובריח".

עו"ד דניאל חקלאי, שייצג סייעת גננת שנידונה לריצוי 3 חודשי עבודות שירות, אמר: "מדובר בגזר דין מאוזן והגיוני. הלקוחה שלי תרצה את העונש בלב שלם ותוך הכאה אמיתית על חטא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully