וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 אלף דירות במרכז ושריפת ענק בלונדון: המהדורה המרכזית של וואלה!

יעקב אילון

14.6.2017 / 14:00

15 אלף דירות ב"מחיר למשתכן",לפחות 6 הרוגים במגדל בוער בלונדון, סנשז מעיד בסנאט, האם צפויה הסלמה בטחונית בקיץ וכמה תעלה טיסה ישירה למונטריאול?

צילום: אבי כהן, רוני כנפו, שי מכלוף, שלומי גבאי, עריכה: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

שר האוצר, משה כחלון, הציג תוכנית לשיווק 15 אלף יחידות דיור באזורי הביקוש, בהגרלות "מחיר למשתכן". טל שלו, הכתבת המדינית של וואלה! NEWS ופרופסור עומר מואב מומחה לכלכלה מהמרכז הבינתחומי בהרצליה על התוכנית.

שריפה משתוללת מזה שעות ארוכות במגדל בן 27 קומות בלונדון, לפחות 6 הרוגים במקום. טפסר דורון נתנאל, מפקד מחוז תל אביב של כיבוי אש מסביר איך מתמודדים עם שריפה בסדר גודל כזה.

התובע הכללי ושר המשפטים ג'ף סשנז העיד אמש בסנאט והכחיש שיתופי פעולה עם הרוסים .עמרי נחמיאס,שליח וואלה! NEWS לוושינגטון על העדות שוודאי משמחת את טראמפ.

המצב ההומניטרי בעזה מדאיג לא רק את תושבי עזה אלא גם הרבה ישראלים. למשל שחוששים מפני אפשרות של הסלמה בקיץ. ח"כ חיים ילין שהיה ראש המועצה האיזורית אשכול בזמן מבצע צוק איתן מתראיין מהכנסת.

מונטריאול חוגגת השנה 375 שנה להיווסדה. הזדמנות מצוינת לבקר בה, ודאי כשכעת ניתן לטוס אליה בטיסה ישירה מישראל. זיו ריינשטיין, עורך וואלה תיירות עם המחירים והאטרקציות.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully