וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על משבר החשמל בעזה: "אין לנו שום כוונה בהסלמה"

13.6.2017 / 15:37

ראש הממשלה אמר כי הסוגיה היא ויכוח פנימי של הפלסטינים וכי "כל פרשנות אחרת היא שגויה". לדבריו, "יש לנו עניין בביטחון והמדיניות שלנו לא תשתנה". חמאס הזהיר כי ההחלטה לנתק את אספקת החשמל לרצועה מסוכנת ועלולה לגרום לפיצוץ

צילום: ניב אהרונסון

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (שלישי) כי לישראל אין עניין בהסלמה ברצועת עזה, זאת בעקבות החלטת הקבינט המדיני-ביטחוני לנתק את אספקת החשמל ואיום חמאס מפני "פיצוץ" בעקבות המהלך "המסוכן", לטענתו. "נושא החשמל בעזה הוא נושא לוויכוח בין הרשות הפלסטינית לחמאס", אמר נתניהו בטקס חתימת הסכם גג בבאר יעקב.

"חמאס דורש שהרשות תממן את החשמל והרשות מסרבת לשלם. זה נושא לוויכוח פלסטיני פנימי", אמר ראש הממשלה. "לישראל אין שום עניין בהסלמה וכל פרשנות אחרת היא שגויה". לדבריו, "יש לנו עניין בביטחון והמדיניות שלנו בנושא ביטחון ברורה ולא תשתנה".

לקריאה נוספת בנושא
בהתאם להמלצת צה"ל: הקבינט החליט לצמצם את אספקת החשמל לעזה
חמאס מזהיר את ישראל: הפסקת החשמל לרצועה - מסוכנת והרסנית

טקס חתימת הסכם גג בבאר יעקב 13 ביוני 2017. ניב אהרונסון
ישראל לא מעוניינת בהסלמה. נתניהו/ניב אהרונסון

החלטת הקבינט התקבלה בעקבות בקשת יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, שמנסה להפעיל לחץ על שלטון חמאס ברצועה. אתמול הודיעה חברת החשמל בעזה כי מצרים הזהירה אותה כי היא עלולה להפסיק את אספקת החשמל בכל רגע. עבד א-לטיף אל-קנוע, דובר מטעם חמאס, אמר אתמול כי האחראי למצב הוא "האויב הישראלי המטיל מצור על רצועת עזה, ואבו מאזן המשלים את המצור של הכיבוש".

הבוקר דווח בעיתון "א-שרק אל אווסט" כי קהיר העבירה למנהיג חמאס בעזה יחיא סינואר רשימת דרישות ביטחוניות בתמורה לאספקת חשמל לרצועה, הקלות במעברים וטיפול במקרים הומניטריים. בין התנאים שהוצבו, לפי הדיווח, היו הסגרת 17 מבוקשים שעוסקים בטרור, הגנה על הגבול בין עזה וחצי האי סיני, הפסקת הברחת נשק לסיני ושיתוף פעולה ביטחוני שיכלול העברת מידע מחמאס למצרים על כל מעבר של פעילים ממצרים דרך המנהרות לעזה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נשים מבשלות לאור נרות במהלך הפסקת החשמל ברצועת עזה. רויטרס
נשים מבשלות לאור נרות בשל המחסור בחשמל ברצועה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully