וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב על העליון ולילה כדורסלני סוער: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

13.6.2017 / 14:00

צילום: רוני כנפו, שי מכלוף, אבי כהן, קובי אליהו, רויטרס, עריכה: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:


היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט יוצא להגנת בית המשפט העליון ומבטיח לשמור על מעמדו, זאת במהלך טקס הפרידה מהמשנה לנשיא בית המשפט העליון אליקים רובינשטיין ועל רקע איומים גוברים מכיוון הממשלה על עצמאות המוסד. גלי גינת, כתבת וואלה! NEWS לענייני משפט מדווחת מבית המשפט העליון בירושלים.

ענייני פלילים:
גופת נערה בת 18 נמצאה עם סימני אלימות בדירה ברמלה, בת"א האריך בית המשפט את מעצרו של שאול שמאי, המורה החשוד בעבירות פדופיליה ומוקדם יותר נמצאו במלון בעיר גופת אישה ובן זוגה נמצא במצב קדה. בזירה נמצא מכתב התאבדות.
כל הפרטים על המקרים הללו בדיווח של אבי אשכנזי , כתב הפלילים של וואלה! NEWS .

מנהל בית החולים הדסה הפרופסור זאב רוטשטיין משיב היום לטענות סביב פרישת הרופאים במחלקה המטפלת בילדים חולי סרטן. רויטל בלומנפלד, כתבת הבריאות של וואלה! NEWS מדווחת.

ושב סכנין הורשע היום בהצטרפות לארגון דאעש עם אשתו ושלושת ילדיהם. אלי אשכנזי ,כתב וואלה! NEWS בצפון מדווח מבית המשפט המחוזי בחיפה.

דונלד טראמפ עשוי לפטר את החוקר המיוחד שבודק את פרשת יחסיו עם רוסיה. עומרי נחמיאס, שליח וואלה! NEWS לוושינגטון מרחיב בנושא.

משבר החשמל בעזה הופך למשבר הומניטרי, בחמאס מתריעים שלא לאמר מאיימים. דנאן אבו חסנה, דובר אונר"א מביא תמונת מצב קשה מהרצועה.

לילה סוער על מגרשי הכדורסל בארץ ובעולם- מכבי תל אביב מפסידה אליפות שלישית ברציפות והגולדן סטיייט זוכים באליפות ה-NBA. אור שקדי מוואלה ספורט על העונה הגרועה של מכבי והטובה של הגולדן סטייט.

הצצה למסעדה החדשה של עומר מילר על חוף ימה של תל אביב.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully