וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ"פ מודח ומוות מסתורי באילת: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

12.6.2017 / 14:00

ישראל מזהירה את חמאס, הפגנות חרדים בניו יורק נגד הגיוס לצה"ל, מה עומד מאחורי מותם המסתורי של זוג צעירים במלון באילת? מקרון זוכה לרוב בפרלמנט, בלגן בנתב"ג בעקבות הוזלת תעריפי הנסיעה במוניות, האם ניתן לאתר מראש מורה פדופיל וכוכבי "ארץ נהדרת" מסיימים עונה

צילום: ניב אהרונסון, יותם רונן, אדריאן הרבשטיין, שי מכלוף עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

"הניו יורק טיימס" מדווח כי יחידת סייבר ישראלית הצליחה לחדור למחשבי דאעש וחשפה את תוכניתו לפוצץ מטוסים באמצעות מחשבים ניידים. אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS עם הפרטים

ישראל מזהירה את חמאס להמנע מהחרפת המתיחות ברצועה,על רקע משבר החשמל וההתחממות בגבול. אמיר בוחבוט, הכתב הצבאי של וואלה! NEWS עם הפרטים.

רס"ן במיל' מני איתן, מ"פ במילואים, הודח אמש מתפקידו ע"י אלוף פיקוד צפון בכגלל סירוב פקודה. איתן יסביר בראיון על הדאגה למחסור בשעות השינה של החיילים שהביאה אותו למנוע את השתתפותם בתרגיל גדול.

עשרות אלפי חרדים בניו יורק הפגינו הלילה על רקע הגיוס לצה"ל - דניאל זירי, שליחת וואלה! NEWS לניו יורק עם הפרטים.
יקי אדמקר, הכתב הפרלמנטרי והכתב לענייני חרדים של וואלה! NEWS מסביר מי הפלג שעומד מאחורי ההפגנות.

גופותיהם של שני צעירים התגלו אמש במלון באילת. משה שטיינמץ', כתב וואלה! NEWS על המסרים שהותיר הצעיר בפייסבוק ושעשויים לרמז על הסיבה למוות.

הישג ענק למקרון - מפלגתו של הנשיא הצרפתי זכתה לרוב מוחלט בבחירות. אורן נהרי, עורך החוץ של וואלה! NEWS
עם המידע.

בלגן בנתב"ג. היום נכנסה לתוקפה ההוזלה בתעריפי הנסיעה של המוניות. זו בשורה טובה לנוסעים אבל טובה פחות לנהגים שטוענים שלא יעמדו במחירים הנמוכים. אירה אימרגליק מוואלה עסקים שמעה אותם.

בעקבות שערורית המורה הפדופיל בתל אביב רבים שואלים את עצמם איך אפשר לעלות על מקרים כאלה בזמן. אחת האפשרויות היא מערכת ריגול או רחרוח שנקראת SAFE ZONE. יפים לרנר- מייסד חברת BLER מסביר איך ניתן לחזות זאת מראש.

והערב התוכנית האחרונה שמסיימת את העונה הנוכחית של "ארץ נהדרת". שגיא בן נון מוואלה תרבות עם הצצה למאחורי הקלעים.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully