וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: חזירי בר נצפו משוטטים בקריית אונו ובגני תקווה

11.6.2017 / 14:02

התושבים הופתעו לראות את היונקים הגדולים מסתובבים בין גינות ציבוריות בערים המנומנמות. אנשי השירות הווטרינרי ערכו חיפושים אחר החזירים, אך הם טרם נמצאו. תושבת קריית אונו: "אירוע חריג, אבל אחלה סיפור ללפני השינה"

צילום: רינת אשר, עריכה: שניר דבוש

הפתעה חיכתה הבוקר (ראשון) לתושבי קריית אונו וגני תקווה, כשכמה חזירי בר נצפו משוטטים בין הגינות הציבוריות בשתי הערים. מעיריית קריית אונו נמסר כי אנשי השירות הווטרינרי האזורי ערכו חיפוש אחר החזירים, שנראו לאחר מכן גם בגני תקווה, אך הם טרם אותרו. בעירייה גם ציינו כי חזירי בר לא נראו באזור זה שנים רבות. ההנחה היא כי החזירים הגיעו מהשדות המקיפים את היישובים גת רימון וכפר מעש, הנמצאים ממזרח לגני תקווה, הגובלת בקריית אונו. חזירי הבר מוגדרים כחיה מוגנת, ואינם נחשבים מסוכנים לבני אדם.

רחל, אמא לשלושה צעירים משכונת "פסגת אונו", שבה נצפו בשעות הבוקר חזירי הבר, התייחסה בדאגה להגעתם של התיירים החדשים. "מדבר באירוע חריג ויוצא דופן. אני מקווה שלילדי יש תכניות לשעות אחר הצהריים ושהם לא מתכוונים להעביר את הזמן בישיבה בגינה הציבורית. מי יודע, אולי החזירים יחליטו לחזור לחפש דשא לאכילה. מה שבטוח זה שיש לנו אחלה סיפור ללפני השינה", אמרה.

חזירים ברחו מהספארי 11 ביוני 2017. אנשי הדממה, מערכת וואלה! NEWS
האורחים המפתיעים בקריית אונו, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, אנשי הדממה

בתחילת שנת 2017 נראו זוג חזירי בר בגינה ציבורית בבת ים. אז נמסר כי חזירי הבר הגיעו ככל הנראה מאזורי החולות הסמוכים לעיר באזור ראשון לציון, לאחר שככל הנראה נמלטו מאזורי הבנייה. צוותים של המחלקה הווטרינרית של העיר הגיעו למקום והזעיקו את פקחי רשות הטבע והגנים, שהרדימו את השניים ושחררו אותם בחזרה לטבע.

ממועצת גני תקווה נמסר: "שלחנו הבוקר סיירים לאיתור החזירים אך הם חזרו ללא ממצאים ותוצאות. מדובר בחיה מוגנת שגם יכולה לסכן, לכן דיווחנו על כך לרשות הטבע והגנים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חזירי בר תועדו משוטטים בין הגינות הציבורית של קרית אונו וגני תקווה 11 ביוני 2017. רינת אשר, צילום מסך
הבוקר בקריית אונו/צילום מסך, רינת אשר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully