וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטייל שנעדר בנפאל כחצי שנה הוכרז כמת: "אין אפשרות שהוא עדיין בחיים"

הרבנות הראשית אישרה לבני משפחתו של עמית רייכמן, שטייל ברכס האנאפורנה ונראה לאחרונה באוקטובר, לשבת עליו שבעה ולקיים מנהגי אבלות. בת זוגו: "החיפושים כיסו את כל השטח, זו הייתה תקופה לא פשוטה"

הנעדר בנפאל עמית רייכמן 11 ביוני 2017. פייסבוק, צילום מסך
משפחתו ישבה שבעה. עמית רייכמן/צילום מסך, פייסבוק

עמית רייכמן, בן 42 מנס ציונה שעקבותיו נעלמו בנפאל לפני כשמונה חודשים, הוכרז בשבוע שעבר על ידי הרבנות הראשית כנפטר שמקום קבורתו לא נודע. רייכמן יצא באמצע אוקטובר ממלון דרכים לטרק מרדי הימאל ברכס האנאפורנה שבמרכז נפאל, ומאז גורלו לא נודע.

בני משפחתו של רייכמן קיימו את מנהגי האבלות בשבוע שעבר, וישבו עליו שבעה. המחלץ חיליק מגנוס, שהוביל את מאמצי החיפוש בנפאל, אמר כי "מכלול המידע שאספנו מצביע על כך שאין אפשרות שהוא בחיים. זה לא מייתר את העובדה שצריך למצוא את הגופה ולהביא אותה לקבר ישראל".

הנעדר בנפאל עמית רייכמן 11 ביוני 2017. פייסבוק, צילום מסך
"זו הייתה תקופה לא פשוטה". רייכמן עם בת זוגו יהודית זוהר/צילום מסך, פייסבוק

יהודית זוהר, בת זוגו של רייכמן, אמרה: "כרגע אין קצה חוט, ולאור הדיווחים של חברת החילוץ על החיפוש הנרחב הרבנות הראשית החליטה להכריז על עמית כנפטר שמקום קבורתו לא ידוע. אנחנו רוצים להודות לכל מי שתרם עד כה כספים לחיפושים אחר עמית. החיפושים כיסו את כל השטח, אנחנו לא יודעים אם נמשיך לגייס כספים, אם יגיע מידע חדש נתחיל לחפש. זה מאוד קשה, זו הייתה תקופה לא פשוטה".

החיפושים אחר רייכמן החלו יומיים לאחר שנראה לאחרונה, לאחר שמטיילת ישראלית שהייתה עמו הודיעה שהוא לא חזר מטראק שיצא אליו. לפי אחת העדויות שנאספו, הוא התכוון לעלות על ההר מרדי הימל, ואף שהאנשים שהיו איתו הפצירו בו כי לא יספיק לחזור עד רדת החשכה, הוא התעקש לצאת לדרך. אף שרייכמן לא היה מבוטח, החיפושים אחריו ארכו 24 יום, שבסיומם אזל התקציב והמאמצים בשטח נפסקו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully