וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בבת ים: גופת אישה עם סימני אלימות נמצאה בבית; בן זוגה נעצר

11.6.2017 / 1:47

שוטרים הגיעו לבית ברחוב הגליל בעקבות דיווח על צעקות, שם נמצאה גופתה של אישה כבת 40. צעיר בן 29 שנמצא בזירה אמר לשוטרים כי רצח את בת זוגו. הזוג אינו מוכר למשטרה מתלונות קודמות

צילום: מד"א

אישה כבת 40 נמצאה הלילה (ראשון) ללא רוח חיים ועם סימני אלימות על גופה בבית ברחוב הגליל בבת ים. כוחות משטרה הוזעקו לבית בעקבות דיווח על קולות של צעקות הבוקעים מתוכו. כשהגיעו, איתרו השוטרים בדירה את גופת האישה וצעיר, בן 29, שאמר כי רצח את בת זוגו. החשוד נעצר.

בתחנת המשטרה שמר בן הזוג על זכות השתיקה וסירב לספק פרטים על המניע ועל האופן שבו רצח את אשתו. הוא נחקר על ידי חוקרי מרחב איילון בפיקודה של ניצב-משנה סיגל בר צבי.

המקרה אירע מעט אחרי חצות. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו לבית קבעו את מותה של האישה במקום. המשטרה פתחה בחקירה. לדברי המשטרה, הזוג אינו מוכר מתלונות קודמות והרקע למעשה אינו ידוע בשלב זה.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי העימות החריף באולפן וואלה! NEWS: מרגלית מתנצל בפני גבאי
הממשלה דחתה בשבוע החלטה על "הפסקת תשלומי משכורות למחבלים"
רופא הותקף באלימות בחדר המיון - והתיק נסגר מחוסר ראיות

גופת אישה עם סימני אלימות נמצאה בבית בבת ים,  11 ביוני 2017. מד"א
מותה של האישה נקבע במקום. זירת האירוע בבת ים, הלילה/מד"א
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הרצח, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכוונת החוקרים להביא את החשוד בשעות הצהריים לבית המשפט בתל אביב ולהאריך את מעצרו. גורם במשטרה סיפר כי "הוא יושב בחדר החקירות ופשוט בוהה ומסרב לענות לשאלות החוקרים". בני הזוג אינם מוכרים למשטרה או לרשויות הרווחה. לדברי השכנים הם עברו להתגורר בדירה השכורה בבת ים לפני כחודש. לבני הזוג אין ילדים. האישה התגוררה בעבר ברעננה ובן הזוג בתל אביב. "מדובר באנשים נורמטיבים לחלוטין ולא ברור לנו מה המניע לרצח, לפי מה שאנו מבינים לא היה כל סימן מקדים לסכסוך", אמר הגורם.

פרמדיק מד"א קובי משיח שהגיע לזירה בדירה בבת ים סיפר: "כשנכנסו לדירה ראינו אישה כבת 40 שוכבת מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק. ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה עם סימני אלימות על גופה וללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה במקום".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא היה כל סימן לסכסוך", בית הזוג בבת ים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רכב משטרה בזירת הרצח, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully