וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למען ליאם": סצנת חיי הלילה נרתמה להצלת תינוק בן חצי שנה

10.6.2017 / 15:22

ליאם הקטן סובל ממום חמור בקנה הנשימה, ורק ניתוח מורכב בעלות חצי מיליון דולרים יכול להציל את חייו. באירוע התרמה מוזיקלי שנערך עבורו השתתפו אמנים רבים, אנשי לילה ותקליטנים. המשפחה הנרגשת: "זה מחזק אותנו מאוד"

קמפיין גיוס תרומות עבור ניתוח נדיר לתינוק בן חצי שנה, ליאם יצחק טמיר שסובל ממום נדיר 24 במאי 2017. באדיבות המשפחה ועמותת "קו לחיים", באדיבות המשפחה
מום נדיר. ליאם/באדיבות המשפחה, באדיבות המשפחה ועמותת "קו לחיים"

עמותת "קו לחיים" בשיתוף, מועדון "האומן 17" בתל-אביב ומספר מכובד של אמנים מסצנת המוזיקה וחיי הלילה, לקחו השבוע חלק בערב התרמה מוסיקלי למענו של התינוק ליאם יצחק טמיר בן החצי שנה, שנולד עם מום חמור בקנה הנשימה. זאת, במטרה לגייס 550 אלף דולרים – הסכום שיאלצו הוריו לשלם על ניתוח מורכב בארצות הברית, שיכול להציל את חייו.

בין האמנים שהוזמנו להשתתף באירוע ההתרמה היו הצמד "קטריקס" ודורון ביטון, הזמרות הדס ואורלי בן גרטי והתקליטנים המובילים אסי קוז'ק, הרכב האסטרל פרודקיישן, אסטריקס, ויני ויצ'י ואחרים. אביעד, אביו של ליאם, אמר בהתרגשות לוואלה!NEWS: "אני רוצה להודות לאחי שרון טמיר שלקח את כל הפרויקט וחבר למני דגמי ולאנשי האומן 17, שהתגייסו ונרתמו בהתנדבות מלאה, יחד עם התקליטן רועי ברזימן. כולם יחד דאגו להפקתו של הערב המרגש, שכולו למען ליאם". אביעד הוסיף כי "מה שעומד לנגד עיניי הוא להציל את הבן שלנו ליאם, ואעשה הכל כדי שזה יקרה. אנחנו מתרגשים מהחיבוק הגדול שאנחנו מקבלים מעם ישראל ומודים על התמיכה. זה מחזק אותנו מאוד".

עוד בוואלה! NEWS:
צעיר בן 19 טבע למוות בחוף הים באשדוד
"הפך את החוויות למילים": ספרו החדש של בן 15 הלוקה בתסמונת טורט
מאות אלפים במצעד הגאווה בתל אביב: "תמכו בנו כל השנה - לא רק היום"

ליאם יצחק טמיר, תינוק שנולד עם מום חמור בקנה הנשימה. באדיבות המצולמים
"אעשה הכל כדי להציל אותו". אביעד וליאם/באדיבות המצולמים

שרון טמיר, דודו של ליאם ואחד ממארגנים של ערב ההתרמה, אמר הבוקר בהתרגשות: "ההתגייסות של האמנים והתקליטנים היא הפתעה מדהימה. כולם נרתמו בהתנדבות, חלקם שמעו על האירוע ופשוט התקשרו אלי ושאלו איפה ומתי להתייצב. פשוט מרגש". התקליטן רועי בריזמן, שהיה בין מארגני הערב הוסיף: "משפחת טמיר חברה קרובה שלי. כשנודע לי מצבו הרגיש של ליאם, היה לי ברור שנרים ערב התרמה למענו, וההיענות הייתה מדהימה. בלי לחשוב פעמיים אמנים מובילים מסצנת חיי הלילה אישרו הגעה, והכל למען ליאם הקטן".

בשל מצבו של ליאם, מאז יום היוולדו הוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ בפגיה בבית החולים "וולפסון" שבחולון במעקב רופאים ואחיות. ליאם סובל ממום מורכב המונע ממנו להתפתח ולאכול כמו כל תינוק בן גילו. מיום לידתו לא אכל בכוחות עצמו והוא מוזן באמצעות מכונת הזנה חיצונית למעי.

עמותת "קו לחיים" התגייסה כדי לסייע למשפחתו של ליאם בהשגת הסכום עבור הניתוח מציל החיים בארה"ב. ניתן להעביר תרומות למען מימון הניתוח של ליאם דרך העברה בנקאית לבנק הפועלים סניף 532 חשבון 499328 ע"ש קו לחיים, עבור ליאם יצחק טמיר, או באמצעות תרומה טלפונית דרך עמותת "קו לחיים" בטלפון 03-9250505 או דרך הקישור.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ליאם יצחק טמיר, תינוק שנולד עם מום חמור בקנה הנשימה. באדיבות המצולמים
ההזמנה למופע ההתרמה/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully