וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה נדירה לפעילות צה"ל בסוריה: תיעוד תקיפת מבנה של צבא אסד

11.6.2017 / 8:25

בסרטון המתאר את פעילות המודיעין בגבול, נראה חמ"ל האחראי על תקיפות בשטח סוריה. בתיעוד ניתן לראות גם תקיפה אווירית נגד מבנה של המשטר, בתגובה לירי צבא סוריה לעבר שטח ישראל

צילום: דו"צ, עריכה: שמרית גולדשטיין

הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט הגדיר את חיזבאללה כאויב מספר אחת של מדינת ישראל, וזה שעומד בראש סדר העדיפויות של צה"ל. עם זאת, בשיחות עם קצינים בכירים ודרגי השטח הוא חוזר ומדגיש את חשיבותה של המוכנות והכשירות בזירה הסורית הבלתי צפויה, שמשתנה מדי יום בהתאם למלחמת האזרחים.

כדי לתאר את פעילות המודיעין בפיקוד צפון בגבול הסורי, תועד חמ"ל מיוחד שאחראי על תקיפות בשטח הסורי – וכן צילום של תקיפה אווירית של צה"ל נגד מבנה של משטר אסד. התקיפה המדויקת בוצעה בתגובה לירי של צבא סוריה לעבר שטח ישראל ב-8 בפברואר האחרון.

עוד בוואלה! NEWS:
50 חמקנים בשירות צה"ל: ישראל השלימה את רכש ה-F-35
יעלון: "ההחלטה על מלחמה בלבנון לא תצא מביירות – אלא מטהראן"
חמאס מאותת: ההפגנות בגבול עזה יסלימו אם המשבר ברצועה לא ייפתר

מרכז האש של פיקוד צפון חשף: כך תקף צה"ל מבנה של משטר אסד בסוריה. מערכת וואלה! NEWS
תקיפה מדויקת בפרק זמן קצר/מערכת וואלה! NEWS

התיעוד מספק הצצה נדירה למאמץ הכולל של צה"ל בבניית יכולות תקיפה ממוקדת תוך פרקי זמן קצרים. בסרטון ניתן לראות היטב כיצד מסומן חדר בקומה ומתבצעת תקיפה מדויקת ומידתית מבלי לפגוע בשאר חלקי הבניין, הנמצא באזור עירוני צפוף.

בתוך כך, בפקודת יום שפרסם לפני חמישה ימים הרמטכ"ל איזנקוט לציון יובל למלחמת ששת הימים, הוא התייחס לאיום הנוכחי הנשקף מהגבול הסורי. "50 שנה חלפו והאתגרים שמולם ניצבת מדינת ישראל השתנו לבלי היכר, אולם העקרונות המנחים אותנו היום הם אלה שהובילו את צה"ל לניצחון במלחמת ששת הימים – עקרונות שלפיהם אנו מציבים את המוכנות בראש סדר העדיפויות, מעמיקים את שיתוף הפעולה הבין-זרועי ומבססים יכולות המותאמות לאתגרים הצפויים", נכתב בפקודת היום.

"מול האיומים שמציבים אויבנו, נוסיף לבנות יחד את צה"ל כצבא העם, צבא לוחם, ערוך וחזק, בעל יתרון איכותי על אויביו. צבא שביום פקודה ידע שוב לעמוד איתן, לפעול בנחרצות ולהכריע כל אויב".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט. פברואר 2016. ראובן קסטרו
"נפעל בנחרצות להכרעת כל אויב". איזנקוט/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully