וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמחה מהולה בעצב": עמית, שנפצעה בתאונה, חגגה יום הולדת בבית החולים

8.6.2017 / 7:00

עשרות חבריה לכיתה של עמית דניאל הגיעו לבית החולים אסף הרופא כדי לחגוג לה יום הולדת 16, שבוע לאחר התאונה סמוך לסינמה סיטי בראשון לציון שבה נפצעה ואיבדה את חברתה ליאל בבלר. "אנחנו אנשים מאמינים ומקווים לטוב", סיפרה אמה על מאמצי ההחלמה

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יאיר דניאל

(מאות ליוו למנוחות את ליאל בבלר ז"ל, שנהרגה בתאונה בסמוך לסינמה סיטי בראשון לציון בערב חג שבועות)

חדר היצירה במחלקת אורתופדיה ילדים בבית החולים אסף הרופא לבש אמש (רביעי) "בגדי חג". במקום עמדות יצירה, שאליהם מגיעים ילדי המחלקה במהלך שעות היום כדי להעביר את תקופת האשפוז עד שיחלימו, התמלא החדר בבלונים, בממתקים ובעוגות יום הולדת. עשרות נערים בני 16 ומורים התאספו סביב נערה אחת שניצבה במרכז החדר, עדיין שוכבת במיטת האשפוז אבל מוקפת בחום ובאהבה עם חיוך ענק וזר פרחים צבעוני. עמית דניאל נפצעה קשה בתאונת הדרכים בסמוך לסינמה לסיטי בראשון לציון בשבוע שעבר, בערב חג שבועות, ואיבדה את חברתה הטובה ליאל בבלר ז"ל, שמתה מפצעיה כעבור כמה ימים.

"אני מאחלת לעצמי שבעוד חודש כבר אעמוד על הרגליים. זאת תהיה המתנה הכי טובה לגיל 16", אמרה עמית דניאל, בזמן שהיא מוקפת בחבריה תלמידי שכבת י', שהגיעו בהפתעה למחלקת אורתופדיה ילדים כדי לחגוג את יום הולדתה. "שחר ודביר הצליחו להפתיע עם יום ההולדת שארגנו לי. ידעתי שכמה חברים מתכוונים להגיע לחגוג אבל לא ידעתי שהולכת להיות כאן הפקה כזאת גדולה". מוקדם יותר הגיעו אל מיטתה של עמית, הוריה של ליאל. "הפגישה הייתה מרגשת מאוד, הם הגיעו לאחל לי מזל לכבוד יום ההולדת", סיפרה.

מסיבת הפתעה לעמית דניאל שנפצעה בהתהפכות רכב בראשון לציון וחברתה נהרגה, אסף הרופא, 7 ביוני 2017. מגד גוזני
"מאחלת לעצמי שאעמוד על הרגליים". עמית דניאל וחבריה בחגיגת יום ההולדת, אתמול/מגד גוזני

הסטנדאפיסט שחר חסון והרקדן סטפן גאגבה הצטרפו גם הם לחגיגת יום ההולדת המרגשת. השניים הוזמנו על ידי דודתה של עמית, שני כהן, והגיעו בהתנדבות מלאה אל בית החולים כדי לשמח את עמית וחבריה ביום ההולדת. "'המשפוחה' מחייכת קצת אחרי השבועיים הקשים האלה", אמר שחר קונזיאק, אחד החוגגים. "זה הכינוי שקיבלה החבורה אחרי הטרגדיה המשותפת שחווינו", הוסיף דביר פלח, חבר נוסף.

השניים היו עם ליאל ועם עמית כשנפגעו מרכב שפגע בהם כשהלכו על המדרכה - שחר שבר את ידו ודביר יצא בנס ללא פגע. הם קיבלו על עצמם את האחריות לדאוג שכל החברים מהשכבה יגיעו לבית החולים. "אנחנו חזקים ובטוחים שליאל מסתכלת עלינו מלמעלה ושמחה שאנחנו חוגגים לעמית יום הולדת, ככה זאת משפחחה, לא נוטשים אחד את השני", אמר קונזיאק. "מאז התאונה לא זזנו מהמיטה של עמית ונהיה פה עד שהיא תשתחרר מבית החולים", הוסיף פלח.

אחרי שבועיים קשים סוף סוף ניתן היה לראות חיוך מרוח על פנייה של מאירה, אמה של עמית. "אלה היו שבועיים קשים מאוד, גם הבשורה שאחת החברות כבר לא איתנו, וגם הפציעה הקשה של עמית, שניצלה בנס". על השבועיים הקשים שעברה בתה והניתוחים שעברה אמרה כי "אנחנו לא יודעים מה יהיה בעתיד, אנחנו אנשים מאמינים ומקווים לטוב". לדבריה, עמית קיבלה את מותה של חברתה ליאל קשה מאוד.

"היא פשוט לקחה את האירוע על עצמה. היא אמרה לי 'אימא הייתי צריכה לתת לליאל יד חזק ולשמור עליה, הייתי צריכה להיות במקומה, היינו ביחד והיינו צריכות להישאר', החיים משתנים ברגע וכואב הלב", הוסיפה. מאירה סיפרה שהלווייתה של ליאל הייתה רגע מאוד קשה עבור בתה. "אני זוכרת שהיא בכתה שהיא רוצה להיות בהלווייה של ליאל, אני זוכרת שהיא אמרה שקשה לה מאוד ושהיא זאת שצריכה להיקבר ולא ליאל אבל הסברנו לה שזה גורל, וזה הגורל של ליאל וזה הגורל שלך. אנחנו שמחים לחגוג לעמית יום הולדת היום, אבל עצובים שליאל לא איתנו פה – זאת שמחה מהולה בעצב", סיכמה.

מסיבת הפתעה לעמית דניאל שנפצעה בהתהפכות רכב בראשון לציון וחברתה נהרגה, אסף הרופא, 7 ביוני 2017. מגד גוזני
חגיגת יום ההולדת באסף הרופא, אתמול/מגד גוזני

גם הצוות הרפואי בבית החולים מרוצה מקצב ההחלמה של עמית, "אופטימיות זה שם המשחק פה במחלקה", אמרה בגאווה מירית לזינגר האחות הראשית במחלקת אורתופדיה ילדים. "עמית הגיעה אלינו למחלקה לאחר שטופלה לאחר התאונה בטיפול נמרץ ילדים, מאז שהגיעה למחלקה אנחנו עוטפים אותה ואת משפחתה בתמיכה, חום וסיוע רב", הוסיפה. מנהל המחלקה ד"ר ראובן שטרית סיפר כי הצוות הרפואי נקשר מאוד לעמית. "יחד עם הטיפול הנכון והתומך נביא להחלמתה", הוסיף.

מסיבת הפתעה לעמית דניאל שנפצעה בהתהפכות רכב בראשון לציון וחברתה נהרגה, אסף הרופא, 7 ביוני 2017. מגד גוזני
חגיגת יום ההולדת של עמית, אתמול/מגד גוזני
החברים מהתאונה בראשון לציון בסינמה סיטי 7 ביוני 2017. מגד גוזני
חגיגת יום ההולדת של עמית, אתמול/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully