וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בשדה לפרחי הטיס: "הכי טובים!"

דשה טס

7.6.2017 / 11:49

צביקה ביתן, חקלאי המגדל חיטה סמוך לבסיס חצרים, אוהב מאוד לפרגן לחיל האוויר. במבצע מורכב במיוחד, הכין כתובת מיוחדת בשדה החיטה שלו, המוקדשת הפעם לפרחי הטיס הצעירים. "מקווה שזה עושה להם טוב על הלב"

פרחי הטיס שיצאו לטיסות אימון בימים האחרונים, זכו להפתעה יוצאת דופן. הקדשה שניתן לראות גם מהמטוס נקצרה בשדה חיטה בסמוך לבסיס חצרים: "הכי טובים, ביס"ט". על המחווה יוצאת הדופן אחראי החקלאי צביקה ביתן, המגדל חיטה במשק המשפחתי בסמוך לבסיס חצרים. "בכל שנה אני עושה כיתוב בשדה כזה או אחר בשביל חיל האוויר, בשנה שעברה כתבתי ליד בסיס חצרים 'הטובים לטיס'. הכיתוב עמד שם 10 חודשים עד שפינינו את הקש ואתמול עשיתי כיתוב חדש לבית הספר לטיסה", סיפר צביקה.

מלאכת הכנת ההקדשה הייתה לא פשוטה בהתחשב בגודל הכיתוב: 10 מטר לאורך ולרוחב. "כל מטוס ומסוק שממריא יכול לראות את זה ואני מקווה שזה עושה להם טוב על הלב". זו לא הפעם הראשונה שצביקה שם לעצמו למטרה לשמח חיילים, במהלך מבצע צוק איתן הסתובב צביקה יחד עם מקלחת נייד בין שטחי הכינוס כדי לאפשר לחיילים שיצאו מעזה לריענון להספיק לעשות מקלחת קצרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשרה מטרים של קש. הכתובת בשדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ביום הראשון שהגעתי לשטחי הכינוס הבנתי שזה מה שחסר להם הבאתי את המקלחת בנגרר, התקלחו בה ארבעת אלפים לוחמים במשך שלושה וחצי שבועות". צביקה, אב לשלושה ובן למשפחה של חקלאים שאביו בן ה-81 עדיין עוסק במלאכה, הוסיף כי "אני מאמין שכשיש לך ילדים צעירים אתה צריך להנחיל להם ערכים של נתינה ואהבת הארץ".

כתובת החציר צפויה להשאר בשדה הסמוך לבסיס בחודשים הקרובים, מה שיביא סיפוק רב וגאווה לחניכי בית הספר לטיסה, בחודשי האימון הארוכים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערכים של נתינה ואהבת הארץ. המקלחת הניידת שהקים צביקה בימי מבצע צוק איתן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully