וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מצוד של שעות: המשטרה עצרה את החשוד ברצח אחיו בכפר יונה

5.6.2017 / 19:31

הגבר, בן 32, נעצר בנתניה לאחר שהמשטרה ביקשה את עזרת הציבור בחיפושים אחריו. על פי החשד, הוא דקר את אחיו, חייל בן 18, למוות בעקבות ריב שפרץ ביניהם. המנוח סיים לאחרונה טירונות וחיכה לשיבוצו כספר קרוב לבית

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יוסי אלטר

לאחר יותר משש שעות עצרה הערב (שני) המשטרה בנתניה את הגבר החשוד ברצח אחיו בכפר יונה. זאת, לאחר שתמונתו וזהותו פורסמה בידי המשטרה כדי לסייע בחיפושים אחריו. המשטרה חושדת כי ארגאו אסרס, בן 32, דקר את אחיו, חייל בן 18, למוות בעקבות ריב שפרץ ביניהם בשעות הצהריים.

היום סמוך לשעה 14:00 מצאה האם את בנה מוטל בבית ועל גופו עשרות סימני דקירות. צוותי מגן דוד אדום ממרחב שרון הוזעקו לזירה ובתום פעולות החייאה, נאלצו לקבוע את מותו. "האימא שבה לביתה וגילתה את הבן שלה שרוע על הרצפה, דקור ומלא בדם, ולא הפסיקה לצעוק", סיפרו השכנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קצינים וחיילים בכפר יונה, מוקדם יותר היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר מכן הגיע האב לבית והחל לאחוז בראשו ולקרוא בשמו של הבן שנרצח. "אוי ואבוי מה קרה לנו, איזה אסון", אמר שוב ושוב. לדברי השכנים בבניין, האח שנמלט אינו בקו הבריאות. "כולם מכירים אותו כמי שסבל מבעיות רבות וחלק מהשכנים פחדו ממנו. הוא הסתובב בשכונה באופן מחשיד ומוזר והיה ידוע כבעייתי", סיפרו.

הנרצח, האח השביעי במשפחה, סיים לא מזמן טירונות כלל צה"לית בניצנים והמתין לשיבוצו כספר בבסיס קרוב לביתו. טרם גיוסו עבד כספר במספרה בנתניה, ובזמנו הפנוי נהג לספר את ילדי שכונתו ללא תמורה. המשפחה מוכרת לרשויות הרווחה בכפר יונה ולמקום הגיעו עובדים סוציאליים לסייע לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully