וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפים צעדו בניו יורק למען ישראל: "הברית חזקה מתמיד"

שרים וחברי כנסת השתתפו בצעדה המסורתית, שמתקיימת מדי שנה מאז 1964, והשנה הוקדשה לנשיא המנוח שמעון פרס. השר ארדן, שהשתתף במצעד, סיפר על אפליקציה חדשה למאבק בחרם על ישראל: "מענה להסתה ולשקרים נגדנו"

השר גלעד ארדן בצעדה למען ישראל בניו יורק, יוני 2017. דוברות השר לביטחון הפנים,
מפגן תמיכה בישראל - בניו יורק. ארדן במצעד/דוברות השר לביטחון הפנים

אלפי בני אדם השתתפו אמש (ראשון) בניו יורק במצעד המסורתי למען ישראל, שמתקיים מדי שנה מאז 1964. השנה הכריז מושל ניו יורק אנדרו קואמו על "יום שמעון פרס" במסגרת החגיגות. "אבי פעל במשך כל חייו לחיזוק הקשר האסטרטגי בין ישראל וארצות הברית. אין ידידה גדולה יותר לישראל מאשר ארה"ב. היום באתי לומר תודה בשם אבי המנוח, אנו ממשיכים במצעד את מורשתו", אמר באירוע חמי פרס, בנו של הנשיא לשעבר.

בצעדה השתתפו נציגים ממאות ארגונים, ובהם נציגי תנועות נוער, קהילות יהודיות, סטודנטים מאוניבסיטאות שונות, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, וכן שורה של שרים וחברי כנסת כמו השר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים, גלעד ארדן; יושב ראש הקואליציה, דוד ביטן; וחברי הכנסת אבי דיכטר, סתיו שפיר ועפר שלח.

במצעד השתתפו גם קונסול ישראל בניו יורק, דני דיין ושגריר ישראל באו"ם, דני דנון. "זו גאווה גדולה לצעוד היום ברחובות ניו יורק ולראות את התמיכה העצומה כאן בישראל"' אמר דנון, והוסיף: "במצעד, באו"ם ובכל מקום, הברית בין ארה"ב לישראל חזקה מתמיד".

השר גלעד ארדן בצעדה למען ישראל בניו יורק, יוני 2017. דוברות השר לביטחון הפנים,
שורת שרים וחברי כנסת השתתפו במצעד המסורתי בניו יורק, אמש/דוברות השר לביטחון הפנים

במקביל לאירועים, השיק השר ארדן אפליקציה חדשה למאבק בחרם על ישראל תחת השם "4IL", השקה אשר תלווה בקמפיין פרסום בינלאומי בארה"ב, באירופה ובישראל. "מדובר באתר חדש של המשרד, כלי לכל תומכי ישראל בארץ ובעולם לשתף פעולה נגד השקרים ברשתות כדי להציג את ישראל כמו שהיא", אמר ארדן בשיחה עם וואלה!NEWS.

לדבריו, "נעלה לשם מסמכים עם עובדות, סרטוני הסברה שאנחנו מפיקים, וגם אפליקציה אקטיבית. יש צוות שיתפעל אותה. כשיש נושאים אקטואלים, למשל לחץ על אמן לא להגיע לישראל, אנחנו לא רוצים להשאיר את הזירה ככה, נפנה לרשת הכחולה לפנות לאותו זמר שלא יאמין לשקרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
השר גלעד ארדן בצעדה למען ישראל בניו יורק, יוני 2017. דוברות השר לביטחון הפנים,
"תשתית שתתן מענה לשקרים ולהסתה". ארדן בניו יורק/דוברות השר לביטחון הפנים

עם זאת, מסביר ארדן, "זה לא נועד לאנשים שאין להם דעה. מי שהוא פעיל BDS זה לא ישכנע אותו. הם בנו רשת שקרים והסתה עולמית שאיתה הם עובדים להשחיר את ישראל. וכאן אנחנו מנסים לבנות רשת נגדית שתראה את התמיכה בישראל ברשתות. לחשוף את האמת על האידיאולוגיה שלהם.

"לכן, אנחנו צריכים במוסדות לעבוד גם על תשתית שתתן מענה לכל השקרים וההסתה. היום באמצעות הפלאפון, בסוף מה קרה. יש טכנולוגיה שלא הייתה בעבר. אפשר להפיץ שקרים והסתה 24 שעות ביממה לכל העולם. פה אנחנו רוצים לתת כלי עבודה להדוף את השקרים וההסתה. הפעילות של המשרד כמתאם ומתכלל זה לתמוך בארגונים ופעילות של החברה האזרחית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully