וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי נחקר וסלבס נגד אלימות: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

5.6.2017 / 14:00

מחסומים ובטונדות בלונדון, אריה דרעי נחקר שוב, ההדים לעימות בין המתמודדים על ראשות מפלגת העבודה והמתמודדת דינה דיין, האם בגדי הים של הילדים מסננים קרינה ופרויקט של סלבס נגד אלימות ברשת

צלמים: ניב אהרונסון, מאצ'י הוף עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:

שר הפנים אריה דרעי, החשוד בעבירות כלכליות, ורעייתו יפה נחקרו היום בפעם השנייה בלהב 433, כתב וואלה! NEWS לענייני משטרה עם הפרטים.

ערב הסעודית, מצרים, בחריין, איחוד האמירויות הערביות, תימן ולוב ניתקו את הקשרים הדיפלומטיים עם קטאר
בגלל תמיכתה בטרור. אבי יששכרוף, פרשן וואלה! NEWS לענייני ערבים על הצעד ועל תגובת משרד החוץ של קטאר.

לאחר פיגוע הדריסה והדקירה בלונדון הוצבו מחסומים בשלושה גשרים במרכז העיר, במטרה להפריד בין נתיבי נסיעת כלי הרכב למדרכות הולכי הרגל. בעניין מתקפת הטרור התארח באולפן שגריר בריטניה בישראל דיוויד קוורי. ניר יהב, שליח וואלה! NEWS ללונדון דווח על קונצרט המחווה אמש של אריאנה גרנדה אחרי הפיגוע שהתרחש במהלך הופעתה במנצ'סטר וגם על לונדון המתאוששת.

הילה קובו מגישה את המהדורה המרכזית של וואלה. ראובן קסטרו
צפו במהדורה המרכזית עם הילה קובו/ראובן קסטרו

אתמול נערך בוואלה! NEWS העימות בין המתמודדים לראשות מפלגת העבודה. עו"ד אלדד יניב מהמחנה הציוני על ההדים ביום שאחרי. דינה דיין שמתמודדת על גם היא על התפקיד הנחשק התארחה באולפן.

שמים סוף לאלימות ברשת נגד הקהילה הגאה הוא פרוייקט מיוחד של וואלה סלבס. אדם סרור עורך המדור על המיזם במסגרתו מפורסמים נרתמו לקריאה לעצור את הקללה הקטנה הזו שמוציאים מהפה, או מהמקלדת, ופוגעת לפעמים פי כמה וכמה מכל מכה פיזית.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully