וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצפה היא לבה/ים-יבשה/תופסת גובה - הגרסה למבוגרים

5.6.2017 / 11:08

בני זוג אמריקאים משחזרים את משחק הילדים הפופולרי במקומות ציבוריים שונים, ואילצו זה את זה לפדח את עצמם ברבים. התוצאה: טיפוס על דלפק במקדונלד'ס והתרסקות אל תוך פח אשפה

צילום מסך

בכל אחד מאיתנו מתחבא ילד שרק רוצה לחזור לימים בהם היה קטן והעביר את הזמן במשחקים מטופשים. אבל מסתבר שיש כאלה שלוקחים את זה צעד קדימה: קווין פרשווטר וג'הנה ג'יימס הם זוג חברים טובים שמכלה את זמנו במשחקים בדיוק מהסוג הזה, תוך שהם מתעלמים לחלוטין מגילם ומהציפיות מהם כאנשים בוגרים, ולבסוף עוד מעלים את זה לאינסטגרם.

הסרטון האחרון שהעלו, בו הם מתועדים משחקים את משחק הילדים האמריקאי Floor Is Lava (בישראל הוא מוכר יותר כתופסת גובה, או בתור ים-יבשה), משעשע במיוחד.

עוד ב"אסור לפספס"
פופולרי גם בסקס, בסטוצים ובפורנו: השימושים הכי מפתיעים לספינר
המבחן שיגלה עד כמה אתם משפיעים על כדור הארץ
יצור ענק ומסתורי הגיח מהמים - האם התגלתה מפלצת ימית חדשה?

בסיטואציות שונות ומשונות - ולרוב במקומות ציבוריים - השניים מאתגרים זה את זה למצוא מקום מעל הרצפה בו אין לבה רותחת, כביכול. וכששניהם לוקחים את המשימה ברצינות תהומית שכזו, זה מסתיים בקפיצה על מזוודות בחנות כלבו, או בעמידה על הדלפק במקדונלד'ס. כמה וולגרי, ככה משעשע.

זו לא הפעם הראשונה שהצמד הזה כובש את הרשת: בחודש יוני בשנה שעברה פרסם קווין סרטון בו הוא מותח את חברתו שיש עליה עכביש שוב ושוב - והיא נופלת בזה בכל פעם מחדש. אין ספק שבסרטון החדש שלהם היא כבר מחזירה לו מנה אחת אפיים (וגם נאלצת לעשות כמה דברים מטופשים בעצמה).

עוד באותו נושא

מותח את חברתו היפה שיש עליה עכביש והיא נופלת בזה כל פעם

לכתבה המלאה

גם ברחבי העולם כבר אימצו את אתגר "הרצפה היא לבה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully