וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל בת ה-16 הובאה למנוחות: "אלוהים, לא נתת לנו להיפרד"

1.6.2017 / 15:26

כ-800 חברים וקרובי משפחה ליוו למנוחות את הנערה, שמתה מפצעיה ימים אחדים לאחר שנפגעה בתאונת דרכים בראשון לציון. סבה זעק: "שייקחו אותי במקומך, ילדה שלי". משפחתה החליטה לתרום את איבריה, והצילה בכך את חייהם של חמישה בני אדם

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יאיר דניאל

כ-800 בני אדם ליוו היום (חמישי) למנוחות את ליאל בבלר בת ה-16, שמתה מפצעיה בערב חג שבועות, ימים אחדים לאחר שנפגעה בתאונת דרכים בראשון לציון. במותה, הצליחה ליאל להציל חמישה בני אדם שקיבלו את איבריה.

"אלוהים, תעיר אותה. לא נתת לנו זמן להיפרד כמו שצריך", זעקה אמה, דלית. סבה ספד מעל הקבר: "מה הספקת לטעום בחיים? שייקחו אותי במקומך, ילדה שלי".

בני משפחתה ספדו ושיבחו את הנערה בת ה-16 שמתה בטרם עת. "לילוש שלנו, פרח לב הזהב שלנו, מאז שישי נמצאים בסיוט", אמרו. "הסמל לנתנה הגדולה שלך זה שגם במותך הצלחת להציל חמישה אנשים. לא מעכלים איך איבדנו מלאך יפה תואר. יום לפני שהלכת, היינו כל המשפחה אצל סבא וסבתא. לא הרמנו ידיים, לא איבדנו תקווה. לילוש, אנחנו מצטערים שלא הצלחנו לשמור אותך. יש גורל והגורל חזק מאתנו. לצערנו המסע שלך הסתיים, את מלאך ותמיד תשמרי עלינו מלמעלה".

הלווייתה של ליאל הצעירה שנהרגה בהתהפכות רכב בראשון לציון, 1 במאי 2017. אור רבדי באמצעות סמארטפון של וואווי, מערכת וואלה! NEWS
חבריה של ליאל מלווים אותה למנוחות, היום/מערכת וואלה! NEWS, אור רבדי באמצעות סמארטפון של וואווי
זרים זר קבר קברה הלוויה הלוויתה ליאל בבלר ראשון לציון התהפכות תאונה דרכים תאונת. אור רביד באמצעות סמארטפון של וואווי, אור רביד
"לא היה לנו זמן להיפרד כמו שצריך". זרים על קברה של ליאל, היום/אור רביד, אור רביד באמצעות סמארטפון של וואווי

שחר קונזיאק, בן זוגה של ליאל, סיפר אתמול בדמעות: "אני זוכר שהיה מלא דם על הרצפה, צעקתי לליאל, 'את בסדר?'" . לדבריו, "ראיתי שהיא מדממת מהראש, ומיד הזמנתי את שירותי ההצלה". הוא הוסיף: "דאגתי לליאל, והתפללתי שהיא ועמית יצאו מזה", בהתייחסות לעמית דניאל, חברה נוספת שנפצעה באורח קשה בתאונה. "לאחר התאונה הגעתי לבית החולים כדי לתמוך במשפחה ברגעים הקשים, התפללתי שליאל תצא מזה", סיפר.

את הבשורה הקשה על מותה של בבלר הוא קיבל בחיק משפחתו. "אימא שלי ביקשה ממני שאהיה חזק", אמר. "עצוב. אהבתי את ליאל כל כך. זאת הייתה אהבה טהורה". הוא הוסיף כי "האהבה שלנו הייתה חזקה מאוד. דקות לפני התאונה, כשיצאנו מהקניון, הלכנו יד ביד, והיא הבטיחה לי שלא ניפרד אף פעם".

דביר פלח, שהיה בזירת התאונה יחד עם חבורת הנערים שנפגעה אולם יצא ללא פגע, סיפר כי "עדיין לא נפל לי האסימון שזה קרה". בפנייה לידידתו שנהרגה, הוסיף: "אני אתגעגע אלייך, לשיחות, לצחוקים, לבכי שלך, להכול אצלך". הוא סיכם: "מצטער שלא אמרתי לך מספיק כמה אני אוהב אותך וכמה את חשובה לי. מקווה שאת משגיחה מלמעלה ורואה את זה עכשיו".

ליאל בבלר, שנהרגה בתאונת דרכים בראשון לציון. באדיבות המשפחה
"מה הספקת לטעום?". ליאל/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully