וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרעבה, מכות ודחיפות: חשד להתעללות של גננת וסייעת בגן בחולון

1.6.2017 / 19:02

המשטרה פתחה בחקירה בחשד להתעללות בגן פרטי בחולון מצד גננת ועוזרת גננת בעקבות עדויות שמסרה סייעת שפוטרה ומכמה הורים. בחקירה עלה כי צוות הגן פעל באלימות באופן שיטתי כלפי ילדים

גן הילדים שבו הילד בלע חול, 30 באפריל 2017. שי מכלוף
הטחה בעוצמה על מזרון. גן ילדים/שי מכלוף

הרעבה, חסימת הפה בידיים, הטחה בעוצמה על מזרון - אלה חלק מהחשדות שהמשטרה בודקת במסגרת חקירת חשד להתעללות בגן ילדים פרטי בחולון. בימים האחרונים מנהלים חוקרי משטרת מרחב איילון, בפיקודה של נצ"מ סיגל בר צבי, חקירה בגין חשד להתעללות מצד גננת ועוזרת גננת כלפי ילדי הגן.

החקירה נפתחה בעקבות עדות שמסרה סייעת בגן שפוטרה, ועדויות נוספות מכמה הורים שתמכו בגרסתה. עם זאת, הורה אחד הכחיש את הטענות ויצא להגנתה של הגננת. הגננת ועוזרתה נחקרו וקשרו את עצמן לחלק מחשדות המיוחסים להן, אך העניקו לחוקרים הסברים על מעשיהם. הן לא נעצרו אך הוחלט להרחיק אותן מהגן.

מחומר החקירה שנאסף עולה חשד כי צוות הגן פעל באלימות באופן שיטתי כלפי ילדים. כך למשל, הורים סיפרו כי ילדיהם הגיעו רעבים מהגן משום שלטענתם נמנע מהם אוכל. במקרים אחרים סיפרה הסייעת כי ילדים שבכו הושתקו באמצעות הצמדת ידה של הגננת לפיהם עד שהתקשו לנשום.

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ חתם על הצו לדחיית העברת שגרירות ארה"ב לירושלים
חייל נפצע קל בפיגוע דקירה במבוא דותן שבשומרון, המחבלת נורתה

גן הילדים שבו הילד בלע חול, 30 באפריל 2017. שי מכלוף
החוקרים גבו עדויות מההורים/שי מכלוף

לדבריה, ילדים שבכו בעוצמה רבה הוטחו על המזרנים על ידי הגננת. הפרשה נחשפה בשבוע שעבר, אולם במהלך השבוע גבו החוקרים בצורה אינטנסיבית עדויות מהורי הילדים ובמשטרה מתכוונים להשלים את החקירה כדי להבין מה באמת התחולל בגן הילדים.

מהמועצה לשלום הילד נמסר כי "אסור להשלים עם מקרים כאלה. שר הרווחה ושר האוצר חייבים למצוא פתרונות שיבטיחו הגנה לילדים בגיל הרך, שאינם יכולים להתגונן או לספר אם נפגעו – תפקידנו כחברה להגן עליהם. סטנדרטים למסגרות בגיל הרך, רישוי ופיקוח יכולים למנוע את המקרה הבא. הצעות חוק קיימות, וגרירת רגליים של הממשלה מונעת התקדמות".

(עדכון ראשון: 17:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully