וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציוץ של טראמפ ויובל לסרג'נט פפר:המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

1.6.2017 / 14:00

המשטרה חושדת שכספי עמותות ניתנו כהלוואות וכך הגיעו למשפחתו של אריה דרעי, הארכת מעצר לחשוד בדריסתה למוות של נערה מחיפה, הציוץ של טראמפ, 50 שנה ל"סרג'נט פפר", אלבום המופת של הביטלס וגל גדות מהערב על המסכים בישראל עם וונדר וומן

צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:

פרשת דרעי - במשטרה חושדים שכספי עמותות ניתנו תחת כיסוי של "הלוואות ארוכות טווח" ובחלוקה לסכומים קטנים לעובדים. לאחר הפקדתם הכספים נמשכו וניתנו למשפחה ולמקורביה. אבי אשכנזי כתב הפלילים של וואלה! NEWS עם הפרטים.

הוארך ביממה מעצרו של הנהג החשוד בדריסתה למוות של הנערה נאדא איבדאח בחיפה. כתב וואלה! NEWS בצפון אלי אשכנזי דווח מבית משפט השלום בחיפה.

הבחירות לראשות מפלגת העבודה יתקיימו בעוד כחודש, אחד המתמודדים על התפקיד חבר הכנסת עומר בר-לב התארח באולפן.
ביום ראשון הקרוב יתקיים באולפן וואלה! NEWS עימות בין ששת המתמודדים הבולטים על ראשות המפלגה.

הילה קובו מגישה את המהדורה המרכזית של וואלה. ראובן קסטרו
צפו במהדורה המרכזית עם הילה קובו/ראובן קסטרו

האם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ באמת יפרוש מהסכם פריז, ההסכם למאבק נגד ההתחממות הגלובאלית? עומרי נחמיאס, שליח וואלה! NEWS לוושינגטון על ארגוני הסביבה הזועמים, פרשת קומי וגם הציוץ שהעלה טראמפ לטוויטר וגרר סדרת תהיות.

היום בדיוק לפני 50 שנה יצא לעולם "סרג'נט פפר", אלבום המופת של הביטלס, ובכל העולם חוגגים.
ניר יהב, עורך וואלה תרבות דווח מליברפול.

וגל גדות מגיעה החל מהערב עם "וונדר וומן" למסכים בישראל, אילן קפרוב מוואלה תרבות על הביקורות העולמיות וגם על התפקיד הבא שצפויה גדות לכבוש.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully