וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 14 טבע במהלך בילוי בחוף בקריית ים; מצבו אנוש

31.5.2017 / 19:21

הנער נקלע למצוקה בחוף ימית, שאינו מוכרז וללא מציל. הוא נמשה מהמים על ידי עוברי אורח ופונה לבית החולים רמב"ם לאחר שצוותי מד"א ביצעו בו פעולות החייאה. צוות הרפואה: "הוא היה ללא דופק וללא נשימה כשהגענו"

בן 14 טבע בחוף בקריית ים ונפגע באורח אנוש, מאי 2017. מד"א
כוחות מד"א בזירת האירוע/מד"א

נער בן 14 נפגע היום (רביעי) באורח אנוש לאחר שטבע בחוף ימית שבקריית ים. הנער, שבילה במים בחוף שאינו מוכרז, נקלע ככל הנראה למצוקה ובשלב מסוים נמשה מהמים על ידי עוברי אורח. צוותי מד"א שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה, העניקו לו טיפול רפואי מתקדם ופינו אותו לבית החולים רמב"ם שבחיפה.

חובש מד"א איתי מזור, סיפר כי מצבו של הנער היה קשה מאוד כשהגיע למקום. "בסמוך לקו המים שכב בן 14 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, לאחר שנמשה מהמים על ידי
אזרחים שהיו במקום", אמר. "התחלנו לבצע בו פעולות החייאה, כשבמקביל הצטרפה אלינו ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהמשיכה להעניק לו טיפול רפואי מתקדם. העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו במהירות לבית החולים רמב"ם תוך כדי פעולות החייאה".

מנתוני ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים, עולה כי מאז שנת 2008 מתו מטביעה 146 ילדים. "עונת הרחצה עדיין לא החלה וכבר אנו לצערנו יודעים על חמישה ילדים אשר מתו כתוצאה מטביעה", אמרה מנכ"לית הארגון, אורלי סילבינגר. "אנו מפצירים ברשויות, ציבור ההורים והגורמים השונים להגביר את הפיקוח - וזאת כדי למנוע את האסון הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully