וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: עובדת בגן חיות נכנסה לכלוב נמרים - ונהרגה

עובדת בפארק "המרטון" שמצפון ללונדון, הותקפה על ידי נמר לאחר שנכנסה לשטח המחיה שלו. מהנהלת הפארק נמסר כי מדובר ב"תאונה יוצאת דופן" וכי האתר פונה ממבקרים וייסגר מחר. עדי ראייה: "העובדים רצו וצעקו לכולם להתפנות באופן מידי"

עובדת בגן החיות "המרטון" שבבריטניה נהרגה היום (שני) לאחר שהותקפה על ידי נמר - כך דווח בכלי תקשורת מקומיים. ממשטרת מחוז קיימברידג'שייר, הממוקם כמאה קילומטרים מצפון ללונדון, נמסר כי האתר פונה ממבקרים לאחר האירוע, שבניגוד לדיווחים קודמים לא נגרם בשל הימלטות הנמר מכלובו – אלא בשל כניסת העובדת למתחם המחייה שלו.

"מדובר בתאונה יוצאת דופן, אך בשום שלב שלום המבקרים לא עמד בסכנה", נכתב בהצהרה שפורסמה מטעם גן החיות. "ליבנו עם הקולגות, החברים והמשפחות. גן החיות יהיה סגור מחר ובתום חקירת האירוע נמסור מידע נוסף". מבקר בגן החיות סיפר לרשת BBC כי "הגעתי למקום לקראת השעה 12, היינו קרובים לכלוב של הנמר כאשר העובדים צעקו לכולם לעזוב את הפארק באופן מידי". מבקר נוסף שיחזר: "צילמתי את החיות, התוכים צווחו והשתוללו ואז הצוות רץ לכיוון אזור הנמרים. אמרו לנו לעזוב את המקום מבלי לומר מה קרה".

עוד בוואלה! NEWS:
הסתיימה חקירתו של שר הפנים דרעי: חשוד בעבירות מרמה והלבנת הון
"אלפים חידשו תעודות רגילות": מחמישי יונפקו דרכונים ביומטריים בלבד
חוק הפיקוח על מחירי הקייטנות אושר – אך לא יוחל בקיץ הקרוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שלום המבקרים לא עמד בסכנה". כלוב הנמרים, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

גן החיות המשתרע על פני 25 דונם נפתח בשנת 1990, וכולל מגוון מתחמים בהם חיים נמרים, ברדלסים, דאבים, שועלים, קנגורו, ציפורים וזוחלים. בשנת 2008 צ'יטה שנמלטה מהמקום אותרה על ידי ילד בן 9 בגינה האחורית של ביתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גן החיות "המרטון", היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully