וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית שחושפת: "הייתי אחת מ-11 נשותיו של מיליארדר סעודי"

16.10.2022 / 0:59

אשתו של סוחר הנשק הסעודי, עדנאן חשוגי, מספרת לראשונה על ההרגשה להיות אחת מהנשים בארמון שלו, על הערב בו הכירו ועל החשש לעזוב אותו כשהבינה שהחיים לצד נשים אחרות לא נועדו עבורה

ככה נראו חייו של עדנאן ח'אשוקג'י/Hollywood Khan

בשמו של איל ההון הסעודי, עדנאן חשוגי, ודאי נתקלתם בעבר, ואם לא - ספר זכרונות מהפנט של אחת מנשותיו צפוי לספר לכם רבות אודותיו, או לפחות על הפן הזוגי בחייו. חשוגי היה איש עסקים וסוחר נשק שנודע במעורבותו בפרשת איראן-קונטראס, שם היה מתווך בעסקת הנשק תמורת בני ערובה, ובהיותו האיש העשיר בעולם בשנות ה-80. הפרט אחרון אולי יעניין אתכם יותר. בשנת 88 הוא נעצר בשוויץ, הואשם בהסתרת כספים ולאחר שלושה חודשים הוסגר לארה"ב, שם שוחרר בערבות ובסופו של דבר זוכה מאשמה. אחת מנשותיו, ג'יל דוד, חשפה בספר אוטוביוגרפי איך הצטרפה למשפחתו של חשוגי - הרבה לפני שייסדה את מותג האופנה הבינלאומי לבגדי גלישה, "רוקסי".

בתחילת שנות ה-80 דוד הייתה דוגמנית צעירה ותמימה שטסה למסיבה עם חברים בקאן והכירה שם בחור ג'נטלמן, אב לחמישה בן 44, נמוך, מקריח ושמנמן. מאוחר יותר באותו הערב נודע לה שהמכר החדש שלה הוא המילארדר סוחר הנשק עדנאן חשוגי - והיא עתידה להפוך לאחת מנשות השעשועים שלו. היא הסכימה לזה, בלב שלם.

אשתו הדוגמנית של סוחר הנשק. jill-dodd,
ג'יל דוד, מנשותיו של המיליארדר סוחר הנשק, עדנאן חשוגי/jill-dodd

הכל התחיל כשהוא צפה בה מקצה החדר והזמין אותה לרקוד. השניים רקדו בלהט ו"פתאום הוא נעצר, לקח כיסא וזרק אותו לתוך האש", כתבה דוד בספרה, "גם אני זרקתי אחד לשם. צחקנו ונצמדנו זה לזה כמו מגנטים, רוקדים אל מול הלהבות. מסוחררת וחסרת נשימה, סוף סוף התיישבתי. ידידי החדש הביט לעיניי לפני שהרים את שרוולי והשתמש בקצות אצבעותיו כדי לכתוב עליי "אני אוהב אותך" באדום. לקח לי רגע להבין שזה דם. בטעות או לא, הוא נחתך מזכוכית".

בלילה שבילו יחד, היא סיפרה שחשוגי צפה בה מתרחצת באמבטיית קצף. כשישבו יחד על המיטה לבושים בחלוקים, הוא אמר לה: "אנחנו לא יכולים להתנשק עד שלא אסביר לך את הסיטואציה. אני רוצה שתהי אחת מנשותיי. על פי החוק הסעודי, מותר שיהיו לי 11 נשות שעשוע ו-3 נשים חוקיות. אני לא אנשק אותך עד שתסכימי לחוזה הזה". דוד מספרת: "אמרתי כן וחתמנו בנשיקה. ברגע הזה, הפכתי לחברה במשפחת עדנאן, מתחלפת בתור עם נשים אחרות כדי לשכב עם הגבר שאני אוהבת".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
עדנאן חשוגי. AP
המליארדר ואהוב הנשים עדנאן חשוגי/AP
ג'יל דוד, אחת מנשותיו של סוחר הנשק עדנאן חשוגי. jill-dodd,
"הוא תמיד היה מוקף בנשים", ג'יל דוד משחזרת/jill-dodd

למחרת קיבלה דוד הזמנה להצטרף להפלגה ביאכטה של חשוגי, אותה יאכטה שמאוחר יותר הופיעה בסרט של ג'יימס בונד ואחר כך מצאה עצמה ברכושו הפרטי של איש עסקים בשם דונלד טראמפ. "בארוחת הערב על היאכטה הבנתי שמעולם לא פגשתי אדם כזה אינטליגנטי ומשעשע כמו עדנאן", היא אמרה, "נכון, הוא היה עשיר מאוד, אבל הוא גם היה שליו. אט אט נפלתי בקסמיו. בעקבים הייתי גבוהה ממנו ב-18-20 ס"מ, משהו שיכול לאיים על הרבה גברים. לא על עדנאן".

בשבועות הבאים הם בילו המון ביחד, "שתינו ואכלנו ביחד. הוא תמיד אפשר לי לבחור בגד יוקרתי מהאוסף שלו, אבל היו עוד נשים בתמונה. כמה מהן היו מאוד צעירות. אפשר היה להניח שהן היו תלמידות תיכון". דוד סיפרה שלא התעניינה בעבודה שלו ועם חלוף החודשים, החלה פחות ופחות להרגיש שייכת. "הוא תמיד היה מוקף בנשים", היא אמרה, "הוא היה מאהב יוצא דופן. התענגתי מההרגשה שאני האישה החביבה עליו. התאהבתי בו די מהר, למרות שהוא היה מבוגר ממני ב-24 שנים. הוא פינק אותי במתנות, מיהלומים ועד שרשראות זהב".

זה הסיפור שלה

דוד, כיום אם ל-3 בת 57, סיפרה שבסוף שנת 1981 היא הבינה שהיא לא יכולה להמשיך להיות אחת מבין כולן. היא סיפרה: "הוא נכנס לחדר כדי לתת לי מתנה. ראה את פניי ולחש: 'אוי, נכנסתי לחדר הלא נכון. סליחה, חזרי לישון. שמרי את המתנה לעצמך'. לפני שהספקתי לענות הוא נעלם. לבי נשמט. הוא חשב שאני נערה אחרת". עם הזמן החלה לדאוג שמא תחלה ב-HIV ורצתה להשיב לעצמה את עצמאותה. היא מודה שחששה לעזוב אותו כי חשבה שהיא חייבת לו על כל המתנות שנתן לה. על אף חששותיה, היחסים ביניהם הסתיימו בידידות בקיץ 1982 ו-7 שנים אחר כך היא ייסדה את את החברה המצליחה שלה, "רוקסי".

כל מה שרציתם לדעת על עדנאן חשוגי:

ג'יל דוד, אחת מנשותיו של סוחר הנשק עדנאן חשוגי. jill-dodd,
חשוגי נתן לה הרגשה שהיא האישה שהוא הכי אוהב/jill-dodd

דוד המתגוררת כיום במחוז מרין שבקליפורניה עם בעלה השלישי, ג'ף, אמרה שהיא מתביישת בכך שהייתה ''אשת שעשועים'' כי "אנשים חושבים שעבדתי בזנות, אבל זה לא זה. מעולם לא ויתרתי על עצמאותי, על שאיפותיי או על ביטויי היצירה שלי. כשהייתי עם עדנאן לא היו לי חרטות". ספר הזכרונות שלה, "מטבע האהבה: מסע אמיץ למציאת אהבה" יצא לאור בשנת 2017, אותה שנה בה. חשוגי, שסבל ממחלת פרקינסון מת בבית חולים בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully