וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ גינה את ההדלפות מהפיגוע במנצ'סטר: "נחקור זאת לעומק"

נשיא ארה"ב אמר כי פרסום המידע הרגיש בכלי התקשורת בארה"ב שגרם לזעם בלונדון ולהשהיית שיתוף הפעולה המודיעני "מטריד מאוד". לדבריו, "אין יחסים שאנחנו מעריכים יותר מאשר אלו עם בריטניה"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ גינה היום (חמישי) את ההדלפות מחקירת הפיגוע במנצ'סטר של סוכנויות המודיעין האמריקניות, ואמר כי הן "מטרידות מאוד". טראמפ, שמרבה לתקוף את ההדלפות הנוגעות לחקירת קשרי ממשלו לרוסיה, הבטיח להעמיד לדין את האחראים.

פרסום המידע הרגיש מחקירת פיגוע ההתאבדות הקטלני בכלי התקשורת האמריקניים עורר זעם בלונדון, והיום הודיעה המשטרה כי תפסיק לשתף את המידע עם עמיתיה בוושינגטון עד להודעה חדשה. בהצהרה שמסר עם הגעתו לוועידת נאט"ו בבריסל, אמר טראמפ כי יחסיה של ארצות הברית עם בריטניה הם החשובים ביותר עבורה. "אין יחסים שאנחנו מעריכים יותר", אמר.

עוד על הפיגוע במנצ'סטר
משטרת בריטניה: "חקירת הפיגוע מתקדמת במהירות"; המלכה ביקרה פצועים
בשל ההדלפה: "משטרת מנצ'סטר הפסיקה לשתף מודיעין עם ארה"ב"
בבריטניה זועמים על ארה"ב: "הפסיקו להדליף מחקירת הפיגוע במנצ'סטר"

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מגיע להשתתף בפסגת נאט"ו במטה בבריסל 25 במאי 2017. רויטרס
טראמפ בנאט"ו/רויטרס

טראמפ הוסיף כי הוא יבקש לחקור באופן רשמי את ההדלפות שלדבריו מסכנות את הביטחון הלאומי של ארצות הברית. "אני דורש ממשרד המשפטים ומהסוכנויות הרלוונטיות האחרות לפתוח בחקירה מלאה, ואם יימצא לנכון, האחראים לכך צריכים לעמוד לדין תחת מלוא חומרת החוק", הדגיש הנשיא, שייפגש גם עם ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי. מיי הבטיחה היום כי תעלה את הסוגיה במהלך פגישתה עם טראמפ.

ההדלפות החלו בשעות הראשונות שלאחר הפיגוע, כשבארצות הברית דווח על כך שמדובר בפיגוע התאבדות ובהמשך פורסמה זהותו של המחבל, סלמאן עבדי, בן 22, שמוצאו מלוב. שרת הפנים הבריטית הפצירה בוושינגטון לחדול מההדלפות, אך אתמול בערב הופצו בניו יורק טיימס תמונות מהזירה, שבהן נראו שרידי המטען העוצמתי שהרג 22 איש. מפקד משטרת מנצ'סטר איאן הופקינס אמר היום כי ההדלפה ל"ניו יורק טיימס" ייסרה את משפחות הקורבנות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
זירת הפיגוע מחוץ לאולם בעיר מנצ'סטר, בריטניה, מאי 2017. ניו יורק טיימס, צילום מסך
שרידי התיק שבו הוטמן המטען במנצ'סטר/צילום מסך, ניו יורק טיימס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully