וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוטבול נעצר ויהודה ושלומית מתחתנים:המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

25.5.2017 / 14:00

אסי אבוטבול חשוד במעורבות ברצח עו"ד יורם חכם, שלדון אדלסון העיד בתיק 2000, הבחירות להסתדרות מגיעות לבית המשפט, שר הבריאות מתערב במשבר בהדסה ויהודה לוי ושלומית מלכה מתחתנים הערב

צילום: ניב אהרנוסון, מאצ'י הוף, שלומי גבאי עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

הדרמה סביב הבחירות לראשות הסתדרות הגיעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב לאחר שהלילה התקבלה החלטה לעצור את ספירת הקולות עד לדיון במעמד ישלי יחימוביץ' ואבי ניסנקורן, זאת לאחר שיחימוביץ' טענה לגניבת קולות. דנה ירקצי, כתבת הרווחה של וואלה! NEWS בדיווח מבית המשפט.

אסי אבוטבול הוא העבריין הבכיר החשוד במעורבות רצח עו"ד יורם חכם, היום הוארך מעצרו בשלושה עשר ימים. כתב וואלה! NEWS לעניני פלילים אבי אשכנזי מדווח.

מקורבו של ראש הממשלה נתניהו והבעלים של ישראל היום שלדון אדלסון הגיע היום לתת עדות בלהב 433 בתיק 2000, גלי גינת, כתב המשפט של וואלה! NEWS עם הפרטים.

שר הבריאות יעקב ליצמן התערב אתמול לראשונה במשבר במחלקה ההמטואונקולוגית בבית החולים הדסה עין כרם והנחה את בית החולים לבצע הפרדה בטיפול בין ילדים למבוגרים, אלא שהמשבר הזה רחוק מסיום, כתבת וואלה! NEWS לענייני בריאות רויטל בלומנפלד ואורי יקיר, אב לילדה המטופלת במחלקה על המשבר.

הערב זה קורה - חתונתם של יהודה לוי ושלומית מלכה. ליהי עטר בכר מוואלה! סלבס עם הפרטים.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully