וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להציל את ליאם הקטן": קמפיין ברשת למען תינוק עם מום נדיר

25.5.2017 / 11:00

ליאם בן החצי שנה נולד עם פגם חמור בקנה הנשימה, שלא מאפשר לו לאכול בכוחות עצמו ולהתפתח גופנית. הוא מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ מאז נולד, וזקוק לניתוח מציל חיים בעלות חצי מיליון דולר. אביו: "התמיכה מרגשת"

קמפיין גיוס תרומות עבור ניתוח נדיר לתינוק בן חצי שנה, ליאם יצחק טמיר שסובל ממום נדיר 24 במאי 2017. באדיבות המשפחה ועמותת "קו לחיים", באדיבות המשפחה
מאושפז בבית החולים מאז היוולדו. ליאם התינוק/באדיבות המשפחה, באדיבות המשפחה ועמותת "קו לחיים"

"אני פונה לכל מי שיכול, לסייע לנו במסע להצלת ליאם", אמר לוואלה! NEWS אביעד, אביו של ליאם הקטן. ליאם יצחק טמיר בן שישה חודשים נולד עם מום חמור בקנה הנשימה. בשל מצבו, מאז יום היוולדו הוא מאושפז ביחידת הטיפול הנמרץ בפגייה בבית החולים וולפסון שבחולון במעקב רופאים ואחיות. ליאם סובל ממום מורכב המונע ממנו להתפתח ולאכול כמו כל תינוק בן גילו.

"מה שעומד לנגד עיניי הוא להציל את הבן שלי, ואעשה הכול כדי שזה יקרה", סיפר אביו של ליאם. "אנחנו כמשפחה יוצאים בקמפיין גיוס תרומות לניתוח היקר בבוסטון ומשוכנע שנצליח. אנחנו מתרגשים מהחיבוק גדול שאנחנו מקבלים מעם ישראל ומודים על התמיכה. זה מחזק אותנו מאוד". מיום לידתו הוא אוכל באמצעות מכונת הזנה חיצונית למעי. רק ניתוח מורכב בארצות הברית בשווי 550 אלף דולרים יוכל לסייע לליאם.

עוד בוואלה! NEWS:
החל מיום שני הקרוב: כל מונית תוכל לאסוף נוסעים מנתב"ג
דרמה בבחירות להסתדרות: הופסקה ספירת הקלפיות בהוראת בית המשפט
הרב לאו פורש מתפקיד הרב הראשי לתל אביב בגיל 80 - בשל מגבלות החוק

קמפיין גיוס תרומות עבור ניתוח נדיר לתינוק בן חצי שנה, ליאם יצחק טמיר שסובל ממום נדיר 24 במאי 2017. באדיבות המשפחה ועמותת "קו לחיים", באדיבות המשפחה
"אני משוכנע שנצליח לגייס את הכסף". ליאם ואביו/באדיבות המשפחה, באדיבות המשפחה ועמותת "קו לחיים"

משפחתו של ליאם פרסמה בשבועות האחרונים פוסט מרגש ברשתות החברתיות, שזכה לשיתופים רבים. "לפני חצי שנה נולד ליאם, בננו הבכור. ליאם נולד הרבה לפני הזמן, במשקל 1.2 ק"ג, ועם מום נדיר - שלא מאפשר לו לאכול. אנחנו כל כך רוצים לחבק אותו, להביא אותו הביתה, לחדר שהכנו לו. אבל הבית שלו ושלנו כרגע בבית חולים, עם צינור הזנה, כבר חצי שנה. הסיכוי היחיד של ליאם הוא ניתוח מסובך ויקר. הצילו את ליאם, תנו לו חיים!".

עמותת "קו לחיים" התגייסה כדי לסייע למשפחתו של ליאם בהשגת הסכום עבור הניתוח מציל החיים בארצות הברית. ניתן להעביר תרומות למען מימון הניתוח דרך העברה בנקאית לבנק הפועלים, סניף 532, חשבון 499328 על שם קו לחיים, עבור ליאם יצחק טמיר או באמצעות תרומה טלפונית דרך עמותת "קו לחיים" בטלפון 03-9250505 או דרך האתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully