וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוקרים חיפשו עברייני מין בצריפין - וגילו רשת סחר בסמים בבסיס

24.5.2017 / 13:45

בעקבות הפצת סרטון אינטימי של מפקדת בבסיס תשאלו החוקרים עשרות חיילים וגילו במקרה אצל אחד מהם תכתובות המעידות על כך שהוא סחר בסמים בין כתלי הבסיס. החייל נעצר יחד עם חשוד נוסף. בסוף השבוע יוגש נגדם כתב אישום

חיילים בבסיס, דצמבר 2011. דרור עינב
אחד החיילים שתושאלו הודה שהפיץ את הסרטון. למצולמות אין קשר לכתבה/דרור עינב

חקירת מצ"ח במחנה צריפין שהתמקדה באיתור חיילים שהפיצו סרטון אינטימי של נגדת בתפקיד פיקודי, הובילה לחשיפת סוחרי סמים שפעלו בתחומי הבסיס שבבאר יעקב. החקירה הראשונה, שנפתחה בעקבות פנייתה של המפקדת למשטרה הצבאית החוקרת ונסתיימה לאחרונה, עסקה באיתור מפיציו של הסרטון שבו תועדה המפקדת במהלך אקט מיני.

במסגרת החקירה תושאלו עשרות חיילים. אחד מהם הודה שקיבל את הסרטון באפליקציית המסרים "ווטסאפ" והפיץ אותו בין חבריו. עם זאת, החוקרים כלל לא מצאו אותו בארכיון הטלפון הנייד. לתדהמתם, במקום זאת הם מצאו תמונות ותכתובות המעידות לכאורה על כך שהחייל סחר בסמים בין כתלי הבסיס. הודעות אלו הובילו למעצרו של חייל נוסף המשרת במקום בחשד שגם הוא מעורב בפרשיית הסמים שמטלטלת את הבסיס. שתי החקירות - על הפצת הסרטון ועל הסחר בסמים - טרם הסתיימו.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי הפיגוע במנצ'סטר: כוננות שיא בבריטניה; כוחות צבא יוצבו בערים
תוצאות ראשונות בבחירות להסתדרות: ניסנקורן מוביל עם כ-57% מהקולות
בפעם השנייה ביומיים: צפו במלניה טראמפ מסרבת לאחוז ביד בעלה

אילוסטרציה חייל צה"ל. GettyImages
נגד העצורים צפוי להיות מוגש כתב אישום על סחר בסמים. אילוסטרציה/GettyImages

מעצרם של השניים הוארך, ובסוף השבוע צפוי להיות מוגש נגדם כתב אישום על סחר בסמים. עורכי הדין איתי רוזין וליאור נפתלי, שמייצגים את אחד החיילים, אמרו אתמול לוואלה! NEWS כי "חיילי המשטרה הצבאית, בחסות הפרקליטות הצבאית, ניהלו חקירה רשלנית, תוך שהם משיגים במרמה את הסכמת החשודים לחיפוש. התוצאה הברורה היא שמדובר בחיפוש שאינו חוקי ובראיות שאינן קבילות, ואנחנו סמוכים ובטוחים שכך גם ייקבע בבית הדין".

מדובר צה"ל נמסר: "בגין האירועים המוצגים מתנהלות חקירות מצ"ח ועם סיומן יועברו ממצאיהן לבחינת הפרקליטות הצבאית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully