וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דין מרעננה חשוד שהמציא חקירות - וגבה כסף במרמה

22.5.2017 / 0:48

עמיקם הדר, המוכר בעיקר מתחומי דיני המשפחה והפלילים, חשוד כי פעל בשיטת "רונאל פישר", וקיבל תשלום על סגירת תיקים שמעולם לא היו קיימים במשטרה. מעצרו הוארך בארבעה ימים ושמו הותר לפרסום

צילום: אור רביד, וואלה!NEWS, עריכה: שניר דבוש

עו"ד עמיקם הדר, המוכר בתחום דיני המשפחה ובתחום הפלילים, נעצר אתמול (ראשון) על ידי יחידת ההונאה של משטרת ישראל בחשד לסחיטה באיומים, גניבה וקבלת דבר במרמה. על פי החשד, הדר פעל בשיטת "רונאל פישר", כאשר הציג בפני גורמים שונים מצגי שווא כאילו מתנהלת נגדם חקירה פלילית במשטרה, ואמר להם כי ביכולתו להביא לסגירת התיקים, בתמורה לתשלום. אתמול האריך בית המשפט השלום בראשון לציון את מעצרו בארבעה ימים.

הדר היה מעורב בעבר בתיקים בעלי פרופיל תקשורתי גבוה, הכוללים מאבקי משמורת. בין היתר, ייצג בתיק של פרשת המין עם המורה מהדרום את בעלה, וצעירים שהיו חשודים בפרשת טרור יהודי בבנימין.

בהחלטת בית המשפט להאריך את מעצרו, נכתב כי "ישנה תשתית ראייתית מבוססת לחשדות נגד החשוד. לא נעלמו מענייני טענות הלקוח על עיתוי מעצרו. יש חשש לשחרור ממעצר לשיבוש חקירה. העבירות מתעדות על מסוכנות אם ישוחרר ממעצר, לנוכח פעולות החקירה, הוריתי להאריך את המעצר. מצאתי להעדיף את האינטרס הציבורי בפרסום".

עוד בוואלה! NEWS:
הערכה: המשטרה תגבה עדות מאדלסון בביקורו בישראל בעוד שבועיים
נתניהו בטקס 50 שנה לאיחוד ירושלים: "הכותל תמיד יישאר בריבונותנו"
הקבינט אישר את חבילת ההטבות לפלסטינים; בנט ושקד הצביעו נגד

(עדכון ראשון: 21:43)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עו"ד הדר בהארכת מעצרו, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • הונאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully