וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופנוע בן 21 נהרג לאחר שסטה לתעלה באזור עפולה

21.5.2017 / 0:26

התאונה אירעה בכביש 65, ליד צומת אלון התבור. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו לזירה אולם נאלצו לקבוע את מותו. "הוא שכב בשולי הכביש ללא דופק וללא נשימה, מותו נקבע בתוך זמן קצר"

צילום: מד"א

רוכב אופנוע בן 21 נהרג אתמול (שבת) בתאונת דרכים בכביש 65 בסמוך לצומת אלון התבור שליד עפולה. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום ונאלצו לקבוע את מותו של הרוכב. לפי חקירה ראשונית של המשטרה, הצעיר סטה מנתיב הנסיעה ונפל לתעלה בצד הדרך.

חובש בכיר של מד"א, שמוליק ניבן, סיפר על הרגעים שבהם הגיע הצוות לזירה. "בשולי הכביש שכב רוכב האופנוע, צעיר בשנות ה-20 לחייו מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מחבלות קשות בכל חלקי גופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא רוח חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו".

קטע הכביש בו נהרג רוכב האופנוע, הוא מהקטעים האדומים בכבישי ישראל. ב-13 השנים האחרונות נהרגו 31 בני אדם בכביש 65 בקטע שבין עפולה למחלף גולני. 21 מהם נהרגו בתאונות חזיתיות, ארבעה בהתהפכות עצמית וארבעה מההרוגים היו הולכי רגל. מדובר בקטע שאורכו 30 קילומטרים בלבד. בחלק זה של הכביש קיים נתיב נסיעה אחד לכל כיוון, ללא הפרדה בין הנתיבים, ללא מחלפים, ועם צמתים רבים.

רוכב אופנוע בן 25 נהרג בתאונה בכביש 65. מד"א
הצוותים בזירת התאונה/מד"א

שלשום נהרג רוכב אופנוע בן 21 לאחר שנפגע מכלי רכב בכביש 4 לכיוון צפון, סמוך למושב לימן שבגליל המערבי. הצעיר נפצע באורח אנוש בתאונה, וחובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו למרכז הרפואי לגליל שבנהריה – שם נקבע מותו.

מהמשטרה נמסר כי נבדק חשד שרוכב האופנוע, שהתנגש חזיתית בכלי הרכב הפרטי, נהג ללא רישיון ותחת השפעת אלכוהול. בסוף השבוע תפעיל המשטרה עמדות מניעה ומחסומי בדיקת שכרות באזורי הבילוי ובחופי הרחצה ברחבי הארץ.

(עדכון ראשון: 22:31)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
רוכב אופנוע בן 25 נהרג בתאונה בכביש 65. מד"א
זירת התאונה, הערב/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully