וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: צעירה כרתה את איבר מינו של גבר שניסה לאנוס אותה

סטודנטית בת 23 השתמשה בסכין להגנה עצמית, ובמהלך המאבק עם הגבר - שהיה מוכר למשפחתה - ופצעה אותו קשות. "היא סיפרה שהוריה בטחו בו - ובביקוריו היה תוקף אותה", נמסר מהמשטרה המקומית

הפגנות ברחבי הודו נגד תקיפות מיניות ומעשי אונס. AP
הפגנה בהודו נגד תרבות האונס/AP

צעירה כרתה את איבר מינו של גבר שניסה לאנוס אותה במדינת קראלה שבהודו, בעת שהשתמשה בסכין כדי להגן על עצמה. לפי הודעה המשטרה המקומית מהיום (שבת), הצעירה, סטודנטית למשפטים בת 23, שהתה בביתה אתמול, כשהותקפה על ידי בן 54, שטען בפני משפחתה כי הוא איש דת. "היא השתמשה בסכין להגן על עצמה, וכרתה את הפין", אמר מפקד המחוז במשטרה, ג'י ספריאן קומאר. "הגבר, הארי סוואמי, פונה לבית החולים המקומי במצב קשה".

הצעירה טענה כי הגבר תקף אותה במשך כמה שנים, והמשטרה פתחה בחקירה נגד האיש בעבירות של תקיפה מינית ואונס קטינה. כמו כן, הוסיפו במשטרה כי הוריה של הצעירה, המתגוררים באותו בית, לא היו מודעים לכך שסוואמי תקף אותה. "הצעירה סיפרה לנו שהוריה בטחו בו בעיניים עצומות, ושהוא היה מגיע לביקורים תכופים בבית המשפחה, כדי לערוך טקסים וללון בביתם, שם תקף אותה", אמר קומאר.

הצעירה נמצאת תחת השגחת המשטרה, ומטופלת על ידי יועצים פסיכולוגיים. המקרים האחרונים של תקיפה מינית בהודו, כוללים תקיפה בעת האחרונה שבה מעורבים אנשי דת באזור הדרומי, וגם תקיפה שבה דרס אדם את בת זוגו, לאחר שהיה מעורב באונס קבוצתי בה. במדינת קראלה נעצרו בחודש שעבר גם שתי נזירות וכומר, שמואשמים בטיוח מקרה שבו נערה ילדה תינוק לאחר שנאנסה על ידי כומר אחר.

  • עוד באותו נושא:
  • הודו
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully