וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברת השגרירות והשמלה של רגב: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

18.5.2017 / 14:00

האם טראמפ יעביר את שגרירות ארה"ב לירושלים? מה ביקשו הפלסטינים מהנשיא האמריקאי? באילת נפתח כנס הקבלנים השנתי, בקאן נפתח פסטיבל הסרטים המסורתי בו עוררה שמלתה של שרת התרבות עניין רב

צילום: רוני כנפו, ארבל עשת, ניב אהרונסון עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

פלסטיני נהרג מירי של מתנחל בעימותים בחווארה ועיתונאי נפצע. בצה"ל מבררים אם הירי הגיע מנהג ישראלי תושב איתמר שספג אבן, או מלוחמים שהיו במקום והשתמשו באמצעים לפיזור הפגנות.

ראש האפ.בי.איי לשעבר רוברט מולר מונה להיות חוקר מיוחד, בלתי תלוי, לפרשת הקשרים של טראמפ ואנשיו עם רוסיה של פוטין במהלך קמפיין הבחירות. עומרי נחמיאס, שליח וואלה! NEWS

הנשיא טראמפ יתחיל את מסעו בסעודיה ואחרי ישראל יגיע גם לרשות, אבי יששכרוף פרשן וואלה! NEWS לענייני ערבים על רשימת הדרישות שהעבירו הפלסטינים.

חמישים שנה למלחמת ששת הימים ארכיון המדינה חושף היום חומרים נדירים מהמלחמה ובהם הרגעים הראשונים אחרי המלחמה בירושלים בצבע, קציני צה"ל מסיירים בקבר רחל ובבית לחם ונגני תזמורת צה"ל נערכים להופעת בכורה בשטח החדש - רמת הגולן.

באילת מתקיים כנס הקבלנים השנתי בו נידונים גם מחירי הדיור. הילה ציאון, עורכת הנדל"ן של וואלה עסקים מדווחת מהכנס.

בעוד שכאן עוסקים בשמלתה של שרת התרבות, בקאן מוטרדים מסידורי האבטחה הכבדים שמשבשים את שגרת יומם של העיתונאים. אבנר שביט מבקר הקולנוע של וואלה! NEWS על פתיחת פסטיבל הסרטים וסרטו מעורר המחלוקת של עמוס גיתאי.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully